پرسپولیسی ها بعد از بازی رفت که یک بر یک شد، زیاد برای آبی ها کری خواندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی رفت استقلال و پرسپولیس یک بر یک مساوی شد. مسابقه ای که شاید به خاطرنتیجه اش مهیج به نظر نمی رسید اما واقعا هیجان داشت. بعد از بازی تا دلتان بخواهد سوژه بود. از کری خوانی ها و جوک ها بگیرید تا صحبت های جالب بازیکنان. استقلال تا وقت های تلف شده یک بر صفر از پرسپولیس جلو بود اما سرانجام حملات پرسپولیس به بار نشست تا این تیم با گل بنتسون بازی را به تساوی بکشد. بعد از بازی میکسدزون ورزشگاه آزادی پر از سوژه بود. پرسپولیس ها چپ و راست می گفتند استقلال شانس آورد که نباخت و استقلالی ها هم که جواب آنها را می دادند.


محسن مسلمان(هافبک پرسپولیس)
ما می‌توانستیم با سه یا چهار گل حریف را ببریم اما رحمتی ستاره زمین بود و اجازه این کار را نداد.موقعیت‌های زیادی برای گل‌زنی داشتیم. داور هم یک پنالتی ما را نگرفت. نتیجه عادلانه نبود چون حق ما پیروزی بود. استقلال شانس آورد که بازی نباخت و با یک امتیاز از زمین بیرون رفت.
خسرو حیدری(مدافع راست استقلال)
این حرف ها درست نیست که می گویند استقلال خوش شانس بود. ببخشید اگر پرسپولیسی ها هم دقیقه آخر گل نمی زدند که بازی را باخته بودند. اتفاقا خوش شانس بودند که مساوی کردند. گلی که ما زدیم تاکتیکی و تمرینی بود ولی گلی که آنها زدند شانسی بود. پرسپولیس اتفاقی به گل رسید و گل شان اصلا تاکتیکی نبود.
روزبه چشمی(هافبک دفاعی استقلال)
این نظر پرسپولیسی هاست که ما خوش شانس بودیم. قبل از اینکه گل را به ثمر برسانیم موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و طبیعی بود که در ادامه بازی از برتریمان حفاظت کنیم. آنها خوش شانس بودند که توانستند بازی را به تساوی برسانند.
امید ابراهیمی(هافبک دفاعی استقلال)
اگر استقلال خوش شانس بود چرا پرسپولیسی ها بیشتر گل نخوردند؟ آنها اگر می‌توانستند گل بزنند در طول بازی باید این کار را می‌کردند نه این که بعد از بازی بگویند می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
رضا نورمحمدی(مدافع پرسپولیس)
4-5 موقعیت صددرصد گل داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. ما با استقلال مساوی نکردیم که این تساوی را مقابل سیدمهدی رحمتی به دست آوردیم؛ چرا که موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت و شاهد یک بازی یک طرفه در نیمه اول و دوم بودیم.اصلا این مساوی عادلانه نبود و حق پرسپولیس بود برنده شود.
آرش برهانی(مهاجم استقلال)
به هر شکلی که شده بود باید این بازی را پیروز می‌شدیم اما متاسفانه گل دقایق پایانی کار را خراب کرد و نتوانستیم پیروز شویم. مطمئنم می‌توانستیم پیروز داربی باشیم. اشکالی ندارد. بازی های بعدی جبران می کنیم.
کمال کامیابی نیا(هافبک دفاعی پرسپولیس)
امید عالیشاه سه موقعیت صددرصد را گل نکرد. ما می‌توانستیم دو بر یک یا سه بر یک ببریم. نباید این بازی مساوی می شد. حق ما برد بود. نمی گویم استقلالی ها خوش شانس بودند، ولی پرسپولیس خیلی بدشانس بود!
وحید طالب لو(دروازه بان استقلال)
نمی دانم چرا پرسپولیس ها مدام می گویند باید 4،5 گل می زدند. بالاخره در بازی هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها. نمی‌شود که همه توپ‌ها به گل تبدیل شود. ببخشید بازی بسکتبال که نیست، فوتبال است.
رامین رضائیان(مدافع راست پرسپولیس)
بازی بسیار خوب بود. ما بازی را خوب شروع کردیم، می‌توانستیم همان اول بازی را به نفع خود تمام کنیم. در آخر بازی ما خیلی تلاش کردیم که گل بزنیم. حق ما بود که برنده بشویم ولی همین که مساوی هم کردیم خدا را شکر.
پروین مظلومی(سرمربی استقلال)
متاسفانه زمانی که باید توپ را به کنار زمین می‌بردیم و وقت را نگه می‌داشتیم بازیکن ما کم‌تجربگی کرد و گل خوردیم. هواداران پرسپولیس از کسب تساوی مقابل استقلال راضی هستند. بازی خوب و جوانمردانه‌ای بودند.
برانکو(سرمربی پرسپولیس)
قطعا پرسپولیس در این دیدار مستحق باخت نبود و در مجموع تیم برتر و سرتر میدان بودیم. ما شانس های متعددی داشتیم که باید گل می شدند. طبیعی است وقتی فرصت ها را از دست می‌دهید مجازات می‌شوید و شاید گل بخورید.استقلال با تنها یک شانس گلی که داشت به گل رسید. اگر بازیکنان ما آن طور که در تمرینات کار می کنند، کار می کردند این گل را نمی خوردیم.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =