تسنیم نوشت:سرمربی تیم صبای قم تساوی برابر تراکتورسازی را یکی از اتفاقات فوتبالی تلخ زندگی‌اش خواند.

علی دایی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری گفت: همان‌طور که دیروز هم گفتم، تیم ما دنبال مساوی نبود. فکر می‌کنم این مساوی یکی از تلخ‌ترین مساوی‌های زندگی من بود که در دقایق آخر به گل رسیدیم. از دقیقه اول بازی تیم برتر بودیم و در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم.

وی افزود: در 5 دقیقه اول می‌توانستیم دو بار دروازه تراکتورسازی را باز کنیم که نشد. در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و متأسفانه در یک غفلت و یک پرتاب اوت دروازه ما باز شد. تراکتورسازی کار خاصی انجام نداد و ما تیم برتر بودیم، اما کاش زودتر به گل می‌رسیم. امیدوارم بازیکنانم بتوانند در ادامه هم خوب عمل کنند. من در این بازی یک بازیکن 18 ساله را به زمین آوردم که گل مساوی را هم زد.

سرمربی صبای قم درباره اینکه آیا تیمش افت کرده است یا نه، گفت: این را قبول ندارم که تیم ما افت کرده است. تراکتورسازی در خارج از خانه، ذوب‌آهن را حبس می‌کند، اما ما در این بازی مقابل تراکتورسازی به این تیم اجازه نفوذ ندادیم. اگر می‌توانستیم در همان دقایق اول به گل برسیم، می‌توانستیم خیلی راحت تراکتورسازی را شکست بدهیم، اما متأسفانه فوتبال همین است. دروازه‌بان تیم ما هیچ کاری نکرد و من از تساوی ناراحتم، چون این نتیجه به درد ما نمی‌خورد.

دایی افزود: در ورزشگاه یادگار امام (ره) جو بدی دارد، ما آذری‌ها فهم و شعور بالایی داریم که همیشه ایرانی‌ها را سرافراز کرده‌اند و نباید این اتفاقات رخ دهد. تراکتورسازی باشگاه بزرگی است که باید بین هوادارانش فرهنگ‌سازی کند. خوب نیست به بازیکنی ناسزا گفته شود که دو سال برای تراکتورسازی زحمت کشیده است. امیرحسین صادقی می‌گفت حتی توپ‌جمع‌کن بازی به او ناسزا گفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند این بازی را بیش از حد حساس کرده بود، گفت: فوتبال را ما باید نشان دهیم و نباید به این دلیل که بازی حساس نیست آن را رها کنیم. زمانی که از اول بازی تا این حد ناسزا می‌شنویم،‌ نباید به آن شکل شادی کرد که این اتفاق را هم هواداران رقم می‌زنند. مسئول استادیوم در این بازی مقابل دوربین ما را گرفت و نباید این کار صورت می‌گرفت و در نهایت هم هرچه ناسزا بود به ما و بازیکن‌مان گفته شد.

سرمربی صبا ادامه داد: سینا عشوری بازیکن خوبی است و اگر کمی حواشی را کنار بگذارد، فوتبالیست بزرگی می‌شود. او در هر اتفاقی وارد حاشیه می‌شود و دخالت می‌کند و زمانی که هواداران به حامد لک فحاشی می‌کنند، عشوری نباید بیاید و یقه لک را بگیرد. اینکه از بازیکن تیم‌تان دفاع کرده و یک طرفه قضاوت کنید کار درستی نیست. هنگامی هم که ما قرار بود به رختکن برویم، فحش‌هایی به ما داده شد که لایق خانواده‌شان بود.

دایی اظهار داشت: در این بازی بازیکنان ما مردانه جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر که توانستیم گل تساوی را در هر صورت به ثمر برسانیم، هرچند می‌توانستیم زودتر دروازه تراکتورسازی را باز کنیم.

دایی درباره اینکه چرا در خصوص مردم آذربایجان چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کند، گفت: من به آذری بودنم افتخار کرده و گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم. وطن من باید بافرهنگ باشد، چون آذربایجان مردم بزرگی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظرش تراکتورسازی خسته بوده یا نه که نتوانست بازی خوبی انجام دهد، گفت: نمی‌دانم تراکتورسازی خسته بود یا نه، اما ما آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و چیزی از آنها در این بازی ندیدیم.

سرمربی صبا درباره اینکه چرا در نیمه دوم کمی دیرتر وارد زمین شد و آیا این مسئله دلیل خاصی داشت، خاطرنشان کرد: قبل از سوت آغاز بازی من در زمین مسابقه بودم، اما به سرویس بهداشتی رفتم و کمی دیرتر به زمین آمدم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =