سرمربی پرسپولیس، دربی تهران را با ال کلاسیکو مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امروز در نشست خبری که در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد درباره بازی با ملوان گفت: «برد خوبی مقابل ملوان به دست آوردیم. از این بابت خوشحالم. بازیکنان ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی و روحی آماده بودند و یک بازی سخت را بردند.»
او ادامه داد: «از نحوه داوری راضی نیستم. به عنوان کسی که قبلا بازیکن بوده و حالا مربیگری می کند، طبیعی است که عصبانی شوم. اما نیازی نیست بیشتر درباره آن صحبت کنم. ملوان در بای با ما به جز ضربه پنالتی که به اعتقادم درست نبود، ضربات آزاد زیادی داشت که داور به آن ها داد و ما را عصبانی کرد.»
برانکو درباره بازگشت بنگر به ترکیب اصلی و نیمکت نشینی اومانیا گفت: «بازی قبلی بنگر محروم بود و اومانیا بازی کرد. اتفاقا عملکرد خوبی هم داشت. ولی بنگر بازیکن ثابت ماست و بعد از اتمام محرومیتش به ترکیب برگشت. همان طور که بنستون دیروز خوب بود ولی علیپور بازیکن ثابت است و در بازی بعدی به میدان خواهد رفت. ما در بعضی بازی ها اشتباهاتی داریم که باید با تقویت تمام خطوط، به رقبا کمتر فرصت گلزنی بدهیم.»
برانکو درباره دربی گفت: «دربی تهران بزرگ ترین مسابقه آسیا است. دربی ها قاعده خاصی ندارند. مهم نیست تیم ها در چه وضعیتی هستند. ما تلاش می کنیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. احتمالا دربی تهران قهرمان لیگ را مشخص می کند. در بازی جمعه، مقابل 120 هزار تماشاگر بازیکن بی انگیزه وجود نخواهد داشت. اجازه بدهید دربی تهران را با ال کلاسیکو مقایسه کنم. در آن بازی 90 درصد مردم برای رئال شانس پیروزی قائل نبودند اما آن ها در نوکمپ برنده شدند. در چنین مسابقاتی هیجان به تیم ها غالب می شود و همین هیجان کاذب باعث می شود کار آن طور که در تمرینات بوده پیش نرود.»
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا استیماچ به عنوان یک هموطن برانکو می تواند با شکست دادن استقلال به او در قهرمان کردن تیمش کمک کند؟ گفت: «استیماچ بازیکن بزرگی بوده. او برای من دوست و همکار خوبی است. ولی او باید به باشگاه خودش کمک کند. سپاهان به امتیاز بازی با استقلال نیاز دارد. ما هم فقط روی بازی خودمان تمرکز داریم. خوشحالم که کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس با قهرمانی در لیگ ایران قانع نمی شود. هواداران از ما می خواهند که در آسیا موفق شویم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =