۱۲۸ نفر
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۸

روزنامه شهروند نوشت: پسر نوجوان زمانی که در شبکه اجتماعی بی‌تالک با یک پسر آشنا شد، نمی‌دانست که قربانی چه نقشه سیاهی خواهد شد. بلیت‌های رایگان استخر بهانه‌ای بود تا پسر جوان این نوجوان ١٦ ساله را به خلوتگاه شیطانی خود و سه دوست دیگرش بکشاند.

ماجرا به بهمن‌ پارسال برمی‌گردد؛ درست از زمانی که نوجوان ١٦ ساله دچار کابوس‌های شبانه شد و روز‌به‌روز افسرده‌تر شد. از همان زمان بود که خانواده این نوجوان سعی کردند متوجه مشکلات روحی که برای پسرشان به‌وجود آمده بود شوند اما این پسر مهر سکوت بر لبانش زده بود و حرفی نمی‌زد و حالش روز‌به‌روز بدتر می‌شد تا اینکه به خاطر فشارهایی از ناحیه دست دچار رعشه شد. پزشکان اعلام کردند که این علایم ناشی از فشار روانی است. هنوز هیچ‌کس نمی‌دانست که این پسر قربانی چه سرنوشت شومی شده است تا اینکه او را نزد یک روانشناس بردند و درنهایت راز یک جنایت سیاه فاش شد.

این پسر در نهایت گفت که ٤ نفر او را به خلوتگاه شیطانی کشانده‌اند و با تهدید چاقو و شکنجه به او تجاوز کرده‌اند. فاش شدن همین موضوع باعث شد تا خانواده پسر نوجوان بلافاصله راهی دادسرا شوند و از ٤ متجاوز شکایت کنند. وقتی کار به شکایت کشید، قربانی ابتدا ادعا کرد که یک روز هنگام رفتن به باشگاه ورزشی، ٤ موتورسوار سد راه او شده و با تهدید وی را به خانه‌ای حوالی جنوب تهران برده‌ و پس از آن با تهدید وی را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری بود که این پسر نوجوان وقتی در مقابل آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت آن را فاش کرد.

او گفت: با پسر متجاوز در بی‌تالک آشنا شده بودم. او ادعا می‌کرد که در یک باشگاه ورزشی کار می‌کند و به واسطه شغلش می‌تواند برایم بلیت استخر بگیرد. همین باعث ارتباط بیشتر ما شد و هر روز با هم چت می‌کردیم. در این مدت سعید خیلی از خودش تعریف می‌کرد و می‌گفت اگر با کسی رفیق شود، برایش سنگ تمام می‌گذارد. من هم کم‌کم به او اعتماد کردم و به اصرار سعید با هم قرار ملاقات گذاشتیم. سعید می‌گفت تاریخ بلیت‌هایی که برایم تهیه کرده است، می‌گذرد و هرچه زودتر باید همدیگر را ببینیم تا بلیت‌ها را به من بدهد. برای همین با او حوالی جنوب غرب تهران قرار ملاقات گذاشتم. وقتی سر قرار رفتم او مرا به یک باشگاه ورزشی برد. من هم چون تصور می‌کردم او در همین باشگاه کار می‌کند داخل آنجا شدم که در نهایت با هم به یک اتاقک رفتیم. آنجا وقتی در را قفل کرد متوجه نقشه‌اش شدم ولی دیگر دیر شده بود. سعید می‌خواست به من تجاوز کند و من هم راه فراری نداشتم. او می‌گفت اگر حرفی بزنی برایت دردسر درست می‌کنم. برای همین با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من که شوکه شده بودم هیچ راه فراری نداشتم تا اینکه سعید از اتاق بیرون رفت و من هم تصور می‌کردم الان از این اتاق آزاد می‌شوم ولی چند دقیقه بعد دو پسر دیگر وارد اتاقک شدند. آنها هم با زور ضرب‌ و‌ شتم مرا مورد آزار‌ و اذیت قرار دادند. من از ترس زبانم بند آمده بود و از شدت ترس نمی‌دانستم چه کنم. آن دو نفر که رفتند، این بار نفر چهارم به اتاق آمد و او هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن رهایم کردند و سعید تهدید کرد که اگر به کسی حرفی بزنم آبرویم را همه جا می‌برد. من هم از خجالت ترسیدم به کسی حرفی بزنم.

پس از اظهارات هولناک این پسر، به دستور بازپرس جنایی ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای دستگیری متهمان پرونده آغاز کردند. تا اینکه اسفند سال گذشته بود که در نهایت ٣ نفر از متهمان دستگیر شدند. متهمان ادعا کردند که به پیشنهاد سعید وارد این ماجرا شدند و نمی‌دانستند که او نوجوان ١٦ ساله را فریب داده است. آنها اعتراف کردند که بارها در موبایل سعید تصاویر مستهجنی از پسران نوجوان دیده‌اند.

سردسته این باند سیاه نیز در ایام نوروز در مخفیگاهش در شهرستان گنبدکاووس دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها به این تجاوز اعتراف کرد.

با اعتراف متهمان، آنها در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات از آنها ادامه یافت. این درحالی است که شاکی به پزشکی قانونی معرفی شد تا میزان صدماتی که به او وارد شده بررسی شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 79
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    متاسفانه باید اعدام شوند.
    • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      اگر موارد قبلی را ریشه یابی نکرده بودید و اعدام کرده بودید این اتفاق نمی افتاد،مثل اون قضیه تجاوز ناظم مدرسه به او شاگرد مدرسه،عامل اصلی تکرار جرم اینه که مجرمین می دانند خبری ار مجازات سنگین نیست و فقط ریشه یابی می شوند
    • بی نام US ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      30 80
      ممنون از توجهتون جناب قاضی
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      ضمن تقبيح صد در صد اين عمل شنيع بايد بگم امان از شما جماعت احساسي و جٓو زده چه راحت حكم اعدام صادر ميكنيد…
    • مانی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      اگه وکیل بگیرن تا ازشون دفاع کنن وکیل و هم باید اعدام کنن.
    • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      66 8
      متاسفانه، بخاطر اینکه این افراد معلول عوامل محیطی از قبیل نظام آموزشی و تربیت خانوادگی و اجتماعی هستند. مطمئنا این افراد، خود در کوچکی مورد آزار جنسی بوده اند و بعد از آن به امان خدا رها شده اند. چون این افراد الآن به المانهای خطرناکی برای جامعه تبدیل شده اند باید اعدام شوندو فقط امیدوارم آن پسر 16 ساله مورد روانکاوی و درمان قرار بگیرد.
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      33 29
      این عمل شرایطی داره تا مجازتش اعدام باشه. که اینجا نمیشه توضیح داد. توضیح هم بدم تایید نمیشه.. در ضمن اگر با تمام شرایطش اعدام باشه که چرا متسافانه خیلی هم خوشبختانه.. در ضمن اولا یکی دیگر از معضلات شبکه های اجتماعی.... بازم روشنفکرا بگکن نه.. چندین صد خانواده رو منحل کرده.. دوما.... باید بررسی بشه که این چنین اعمالی چرا زیاد شده.. مخصوصا در گروههای خاص فضای مجازی
    • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      34 3
      ببینیداینکه اینهامشکل شخصیتی داشتندیانه،هوس آنی بوده ووودراصل حکم که تغییری ایجادنمی کنه.اعدام نباشه حبس طویل المدت که روشاخشه.توایران همون اعدام بهتره تاحبس چرا؟نه حین حبس ونه بعدازاون برنامه ای برای بازپروری وآموزش واین صحبتهانیست فقط اینکه بعدازحبس یک موجودسرخورده داغون بی خانواده والبته آموزش دیده درزمینه انواع جرم تحویل جامعه میشه.پس داداش چوبه روبرپاکن.
    • سوری A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
      10 0
      یه فیلمی از آقای تارانتینو می دیدم به نام 8 نفرت انگیز در این فیلم حکم اعدام برای بازیگر نقش منفی به نوعی پایان جنایات و خشونت اون شخص بود...بله منظورم این بود این 4 نفر 10 سال دیگه تبدیل میشن به 4 سارق مسلح پس اعدام با چوبه ی دار شیرین ترین حکم برای این شیطان صفتانه... ریشه یابی هم نوعی فرافکنی در رابطه با حکم دینه...همین اروپا اگه این 4 یا 5 تا داعشی رو قبل از بروکسل زیر نظر بودند می گرفت اعدام می کرد یه عده احمق جرئت آدم کشی پیدا نمی کردند.
    • حبیب A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
      22 1
      تف به وجکد خبیثشون.یه حیوان یه بچه رو گیر انداخته اونوقت 3 تا نرغول دیگه میگن ما در جریان ادمربایی نبودیم دیدیم یه سفره لجنی پهنه ماهم رفتیم به دریدن مشغول شدیمعجبا پس شرافت ومردانگی وجوانمردی کجا رفت؟ از موجودی که صبح تا شب فقط فکر ذکرش اینه مثل یک حیوان بخوره وجلوی ایینه به هیکل نحس نگاه کنه انتظاری بیش از این نیست.وای به حال ما از فردای این مملکت روزی خواهد رسید که هیچ چیزمان از شر این خبائث در امان نخواهد بود امروز مجازات نشن فردا جری تر جنایت میکنن.فرق بین جنایتی که ناخواسته یا اتفاقی یا در دعوا وعصبانیت اتفاق بیفته با جنایتی که در نهایت خونسردی وکاملا اگاهانه انجام بشه
    • رضا A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
      5 4
      چرا متاسفانه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    چه فایده،یک ریشه یابی می کنید و این گرگ ها را ازادشان می کنید که به قربانی بعدی تجاوز کنند،اگر راست می گویید و نگرام مردم و جامعه هستید اعدامشان کنید حتی اگر قربانی رضایت بده
    • کاکو شیرازی A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      63 1
      کسی که مرتکب جرم " تجاوز " شده مگر با رضایت قربانی آزاد میشود ؟ نظر من اینه که حتی اگر اعدام هم نشود ، باید سالها در زندان بماند.
    • شمس تبریزی A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      68 11
      دوست عزیز اینجا نه بحث آزاد کردن مطرح است و نه رضایت قربانی. این عمل در اسلام حد دارد و حدش هم اعدام است، چه قربانی راضی شود و چه نشود.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    313 2
    باز هم تحقیق کنید،از کجا معلوم که قربانی های دیگری نداشته باشند
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    265 2
    یعنی چی که نمی دانستید سعید وی را فریب داده،طرف را با ضرب و شتم مورد تجاوز قرار دادید،نکنه این ها را وکیلتون یادتون داده
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    505 4
    قبلا ما دخترا در امان نبودیم الان پسرا و مردا هم در امان نیستن خیر سرمون مسلمان هستیم
    • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      60 1
      خبر نداری. خیلی وقته برعکس شده. در مناطقی از کشور روز به روز داره زیادتر میشه.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    397 2
    چرا در این کشور این همه تجاوز و جرم جنسی هست .. مشکل کجاست؟
    • سعید A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      89 2
      چون توو همه جای دنیا شدیدترین مجازاتها رو تجاوز داره نه شرب خمرو ......
    • اامیر IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      71 7
      هرخونه ای احتیاج به دستشویی داره.اهل تفکر فهمیدن چی گفتم.لطفا منتشر کن.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    249 7
    پست تر از حیوونن
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    227 5
    از حیوونها هم پست ترند باید اعدام بشن خدا میدونه این بلا رو سر چند نفر دیگه آوردند که از ترس آبروشون شکایت نکردند .
  • فرهاد A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    و اینک آخرالزمان
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    184 2
    یعنی آدم ها از حیون هم پست تر هستند که به یه پسر بچه هم رحم تکردند. فقط به فکر هوس خودشون هستند. فکر نمیکنند این کارشون چه عواقبی تو روحیه این بیچاره ها میزاره
  • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    161 4
    حیوان های بیشرف
  • منصور IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    126 5
    جل الخالق از این بشر دو پا......
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    153 3
    هر چهارتاشونو باید اعدام کنن موجودات روانی پست فطرت
  • بهنام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    180 9
    واقعا پسره چه فکری پیش خودش کرده؟ اینکه یه نفر پیدا شده برای رضای خدا بلیت مجانی استخر میده بهش ای کاش این موارد در مدارس به پسرها و دخترهای نوجوان ما گوشزد میشد.
    • مهران GB ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      87 3
      کاملا موافقم . بجای اینهمه درسهای مزخرف و اضافی ، باید مهارتهای مختلف اجتماعی ، اقتصادی و بخصوص امنیتی رو توی مدارس به بچه ها آموزش بدن . اونم نه توسط یه معلم یا دبیر ، بوسیله کاراگاهان پلیس ، روانشناسان ، آدمای موفق و حتی مجرمان توبه کرده . بخدایه ذره همت میخاد و برنامه ریزی ...
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    96 11
    طبق سابقه گفته های دادستانی در قضیه تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان، این واقعه به زور نبوده
    • شمس تبریزی A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      28 7
      ناظم چه به عنف و چه به غیر عنف مرتکب این عمل شده باشه حکمش اعدام است و دانش آموز هم اگر به سن تکلیف رسیده باشه، در صورت رضایت به این عمل اعدام می شود و در صورت اجبار، حد او ساقط است
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    108 7
    باید حد خدا اجاری شود جرمشان فقط فقط اعلام است
  • سامان IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    فقط ، اعدام در ملا ء عام خدایا این حیوانات را خودت نابود کن ....
    • بی نام DE ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      21 8
      درست این خوک های انسان نما باید به بدترین شکل ممکن مجازات بشن ولی فکر میکنید اعدام در ملا عام راه کار مناسبی برای ریشه کن کردن این موضوع؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      21 6
      اولا اعدام در ملا عام باعث خشن تر شدن جامعا میشه ثانیا لطفابه حیوانات توهین نکن
  • ناصر IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    82 2
    یا خدااااااااااا
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    104 4
    خدا لعنتشون کنه
  • z IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    123 3
    این کارها که نیاز به بررسی نداره زندگی این بچه نابود شده وقتی اعتراف کرده اند ما حیوان هستیم واقعا مسخره است
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    135 5
    فقط اعدام
    • بی نام EU ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      32 14
      فقط اعدام به صورت سنگ سار
  • ... IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    27 2
    با اعدام هم چیزی احتمالا حل نمیشه ولی راهی جز اعدام هم نمونده
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    42 6
    یه سلامی هم بکنیم به روشن فکرای مخالف قانون خدا اعدام. روشن فکر سلام
  • مرتضی A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    39 0
    لطفا قبل از این که اعدامشان میکنید یه بررسی بکنید ببینید که تو چه خانواده ای بزرگ شده اند؟چه رفتاری در کودکی با آن ها شده ؟در مدرسه چه آموخته اند؟ وقتی فیلم کتک زدن یک کودک 2 ساله با شلنگ پخش میشه و آب از آب تکون نمیخوره شما توقع دارید اون بچه در آینده چی بشه؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    33 5
    لابد توی استخرشون هم یک قورباغه دارن که با ارزن روپایی میزنه
  • ایرونی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    35 1
    تاوقتی که تابوی این چیزا تو این مملکت نشکنه همینه که هست یه پدر و مادر خجالت میکشن به بچه هاشون مسائل جنسی رو یاد بدن تو مدارسم که ای بابا هیچ درسو به دانش آموزا یاد نمیدن چه برسه به این چیزا روشن کردن بچه ها تو سنی که احتمال تو دام افتادنشون هست واجبه یاد فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنن افتادم
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    10 44
    وقتی سازندگان شبکه های اجتماعی آنرا ارزان و مفت در اختیار ما ایرانی ها قرار دادند، یکی از اهدافشان همین کارها بود... ما هنوز فرهنگ استفاده از این وسایل را نداریم... یکی به خاطر موبایل و پیامک مشکوک زنش را خفه می کند. یکی قربانی تجاوز از طریق چت می شود. یکی ... وداستان این وسیله که برای شیاطین انس وسیله ای شیطانی است، همچنان ادامه دارد.
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    17 6
    بردنش پزشک قانونی تا میزان آسیب مشخص شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی تجاوز هم از نظر جسمی بررسی میشه و تععین دیه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محراب نظری IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    31 3
    و باز هم تجاوز جنسی ... هرروز بیشتر و بیشتر میشه و مسئلینمون هم عین خیالشون نیست ریشه رو میدونن کجاست ولی نمیخوان درست بشه
  • نگار DE ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    35 2
    طفلک بچه .اینده و زندگیش تباه شد ،حالا اونا عم اعدام کنند چه فایده ،پیشکیری میکنه مثلا ؟
  • ناشناس IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    17 2
    قطعا این مفسدان فی الارض با افرادی دیگر هم همین کار را انجام داده اند.فقط طناب دار در ملاء عام می تواندپاسخی قاطع به این افراد باشد
  • مجید.س A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    28 4
    الان مقصر فیسبوک و بی تالک و ... میدونند و از فردا تمام مسنجرها رو فیلتر میکنند .
  • وحیدرک IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    19 2
    اعدام
  • سیامک A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    10 4
    ایا با اعدام اینها کار درست میشه،؟خدا میدونه امسال اینها چقدر زیادند،
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    19 7
    متاسفانه اعدام مشکلی حل نمیکنه فقط قبح موضوع ریخته میشه باید ریشه یابی بشه مشکلو پیدا کنند مشکلات جنسی تو این کشور داره بیداد میکنه ما هر روز داستان تجاوز داریم چه دختر چه زن چه پسر مشکل باید حل بشه
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    41 6
    متاسفانه در خوابگاه توسط یک نفر با زور و چاقو به بنده هم تجاوز شد
    • بی نام A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      10 25
      خدا نکشتت بعد یک ماه باعث خنده ما شدی.
    • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
      17 2
      تجاوز به یکی باعث خنده شما میشه ؟؟؟؟؟ خودت رو به یک روانکاو نشون بده دوست عزیز .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    11 40
    فرض کنید این چهار نفر پسران خودتان باشند وجدانا آیا اونموقع هم زود رای به اعدام میدادید؟ یا دنبال راه نجات دیگری با پول و پارتی و.... میگشتید. در واقع عوامل مختلفی در اینگونه موارد دخیله و خانواده آن نوجوان هم کم مقصر نیستند
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
      8 2
      اولا من پسرم را جوری تربیت می کنم که همچین کاری نکنه بعدش شرفم اجازه نمی ده که قانون را دور بزنم بعدش هم اگر پسر خودت مورد تجاوز قرار می گرفت چه کار می کردی؟ تقاضای اعدام نمی کردی؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    32 2
    تنها راه حل رفع مشکل بیکاری هست. بیکاری حل بشه طرف به فکر ازدواج میفته و این اعمال زشت کمتر میشه. راه حل همه مشکلات در رفع بیکاری هست
  • sanaz A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    23 2
    فقط اعدام
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    37 2
    وضعیت جوانان کشور بررسی کنید که چرا به این روزگار افتادن
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    24 3
    فقط بايداعدامشون كنن پست فطرتاي بي همه چيزو
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    35 2
    یکی از تنها مواردی هست که من استثنا به شدت با اعدام موافقم.این پسر تا اخر عمر دیگه با اسیبهای روانی غیر قابل جبران مواجه هست این کارا این حیوونا از قتل نفس هم بدتره
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
      7 2
      موافقم که از قتل نفس هم بدتره برای همین نباید اعدام کرد باید مجازاتشون بدتر از اعدام باشه زنده بمونن و زجر بکشن
  • بی نام US ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    35 1
    اعدام برای این پست فطرت ها کمترین مجازات است.این ها رو بایدبه 60 سال زندان با اعمال شاقه در یک جزیره بد آب و هوا محکوم شن
  • حمید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    31 5
    اعدام برای این مجرمین پست کمه، باید حبس ابد بشن انفرادی زجر بکشن اعدام براشون بهشت برینه...
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    9 0
    همه اين بلاها و تجاوزها از عدم آموزش و ارتباط هاي نا سالم با افراد بيگانه است كه ناشي از فقر فرهنگي و مادي است .هيچ دختر يا پسري نبايد با افراد ناشناس ارتباط بر قرار كند و از آن بدتر براي يك بليط وسوسه شود با پاي خود به قتلگاه عرض و ابرو واحتمالا قتلگاه جان خود برود .روابط كلامي و عاطفي پدران و مادران بايد با فرزندانشان چنان باشد كه در مواجهه با اين گونه موارد از پدر و مادر مشورت بخواهند .نجات هر انسان در لحظه اي تامل و انديشه و تعقل است .
  • فرشته A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    5 9
    سلام چه کار زشتی انجام دادند حتما در حال طبیعی نبودند ولی پشیمانی فایده ای ندارد
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    14 3
    اینها باید حبس ابد بخورن،وتا ابد ازشون در کارهای سخت استفاده بش
  • فرشاد A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    13 2
    فقط اعدام . . .
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    9 17
    این متجاوزان هم افغانی بودند؟
  • پويا A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    20 4
    دوستاني مدعي حقوق بشر و مخالف اعدام ، اطلاع دارن در كشوري مثل آمريكا مجازات تجاوز ، بچه بازي چه چيزي است ؟
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
      5 0
      بله اتاق گاز مرگ خاموش
  • یه مادر A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    18 0
    به عنوان یه مادر که پسرنوجوان 15ساله دارم برای متجاوزاصلی اعدام وبرای بقیه حبس ابد درخواست دارم.فکر میکنید با رها کردن این حیوان صفتان تو جامعه اونا دیگه کارشنیعشونو تکرار نمیکنن؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    26 4
    باید به شیوه داعش عمل کرد، از بلندی پرتشون کنن پایین،،،، البته با دستان بسته،،،،
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    13 1
    "متهمان ادعا کردند که به پیشنهاد سعید وارد این ماجرا شدند و نمی‌دانستند که او نوجوان ١٦ ساله را فریب داده است." واقعا منظورشون چیه؟ یعنی متوجه نشدن که اون پسر بیچاره مایل به این کار نبوده و به زور بهش تجاوز شده واقعا بعضیا چه حرفایی میزنن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    11 0
    هیس پسرها هرگز فریاد نمیزنند هرگز... باید یک فیلم هم برای پسرها ساخته بشه