۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

ورزش سه نوشت:سرمربی صبای قم به انتقاد دوباره از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت و جایگاه او را غیر قانونی دانست.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی برابر سایپا عنوان کرد یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را خواهند داشت.

فقط با سایپا مشکل نداشتم
با تیمی بازی داریم که مربی و کادر فنی خوبی دارد. سایپا همه چیزش مشخص در این سال‌ها مشخص بوده و با برنامه کار می‌کند. از نظر ساختاری جزء بزرگترین باشگاه‌هاست که خودم افتخار همکاری با آن را در گذشته داشتم. تنها باشگاهی بوده که با آن مشکلی نداشتم و مربیگری را از این تیم آغاز کردم.

چهارم، پنجم جدول می‌شویم
مطمئنا بازی سخت و دشواری با سایپا داریم. با توجه به نتایج ضعیفی که داشتیم و نتوانستیم نتایج دور رفت را در نیم فصل دوم داشته باشیم از بالای جدول فاصله گرفتیم که بدشانسی و اشتباهات فردی در آن دخیل بود اما حالا هم‌قسم شدیم تا 6 بازی آینده را نتیجه بگیریم و از رتبه فعلی‌مان به جمع چهار، پنج تیم بالای جدول برسیم. سعی داریم در بازی فردا و تمام مسابقات پیش رو ناکامی‌ها را جبران کنیم.

نمی‌خواهم به برخی مسائل اشاره کنم


همه چیز در نتایج ما تاثیر گذار بود. مدیریت در این برهه از زمان کار خاصی نمی‌توانست انجام دهد. یک سری کمبودها از اول فصل داشتیم  و داریم که نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم اما از نظر فوتبالی و فنی باید یادآور شویم تیمی که اول سال بدنسازی ندارد و بدن بازیکنانش را آماده نم‌کند طبیعی است در نیم فصل دوم به مشکل بخورد. وقتی بدون بدنسازی وارد مسابقات شدیم بازیکنان با تمام توان از خود مایه گذاشتند تا نیم فصل اول را با رتبه خوبی به پایان بردیم ولی ضعف بدنی در بعد از تعطیلات موجب شد نتوانیم روند خوبمان را طی کنیم. خیلی مسائل وجود دارد که حالا وقت صحبت کردن از آن نیست. ما آمدیم تا 6 بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =