حمل اجساد فوت شدگان یک حادثه رانندگی با وانت

بر اثر برخورد یک دستگاه پژو405 با یک دستگاه تریلر در جاده گچساران -بهبهان 4 سرنشین خودرو پژو 405 بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند..

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس پلیس‌راه کهگیلویه‌وبویراحمد در این زمینه به خبرنگاران گفت: علت بروز این حادثه تجاوز به چپ از سمت راننده پژو بوده است.
منوچهر سیاهپور در ادامه به مشکل حمل اجساد افراد فوت شده در این حادثه اشاره کرد و گفت:یکی از مشکلاتی که در معابر برون شهری استان داریم بحث حمل و انتقال اجساد به شهر یا سردخانه‌ها است که متاسفانه دستگاه خاصی متولی این کار نیست.
سیاهپور بیان کرد: طبق آخرین دستورالعمل این وظیفه به آرامستان‌های وابسته به شهرداری‌ها محول شده که تکلیف بعضی شهرستان‌ها هنوز در این مورد مشخص نیست و مجبور به حمل اجساد با آمبولانس‌های شخصی یا برخی خودروهای شخصی هستند.
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه ‌و بویراحمد با بیان اینکه حمل اجساد با خودروهای شخصی وجهه خوبی برای استان ندارد، اظهار امیدواری کرد: مسئولان هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل تمهیداتی اندیشیده و دستگاه خاصی را ملزم به انتقال اجساد کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حمل اجساد تصادفات برون‌شهری وظیفه اورژانس نیست، اظهار داشت: اورژانس تنها وظیفه حمل مجروحانی را دارد که نیاز به ارجاع به مراکز بالاتر برای درمان دارند.
پرویز یزدان‌پناه افزود: در صورتیکه بیمار در محل حادثه جان خود را از دست دهد، پیگیری حمل جنازه به‌عهده پزشکی قانونی و پلیس‌راه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =