تسنیم نوشت: معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تفاوتی بین لاریجانی و عارف نیست، هر دو امتیازاتی دارند، از آنجاکه هیئت رئیسه مجلس شامل رئیس و دو نائب‌رئیس است باید بین این دو نفر تقسیم کار صورت گیرد.

حجت الاسلام علی عسگری با بیان اینکه مجلس آینده مجلس اعتدال و عقلانیت خواهد بود، درباره ریاست مجلس آینده گفت: بین لاریجانی و عارف به‌‌عنوان چهره‌های معتدل هماهنگی وجود دارد و اگر این دو نفر هماهنگی عقلانی توأم با تدبیر داشته باشند، مجلس آینده هیئت رئیسه خوبی خواهد داشت.

وی افزود: مسلماً تفاوتی بین این دو نفر نیست چراکه امتیازاتی از نظر مدیریت و تجربه لاریجانی و امتیازاتی نیز آقای عارف دارد و از آنجاکه هیئت رئیسه مجلس شامل رئیس و دو نائب‌رئیس است باید بین این دو نفر تقسیم کار صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عسگری در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است عارف نائب‌رئیس مجلس شود، گفت: اگر وی قبول کند زمینه برای پذیرفتن این سمت فراهم است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه بین دولت و مجلس آینده هماهنگی وجود خواهد داشت درباره عملکرد لاریجانی در همراهی با دولت اظهار داشت: عملکرد لاریجانی در موضوع برجام و بسیاری موارد دیگر ثابت کرد همراه دولت است و دولت را کمک می‌کند و همان‌طور که دکتر ظریف مسئله هسته‌ای را در حوزه مذاکرات خارجی پیش برد، لاریجانی نیز در حوزه داخلی انجام وظیفه بسیار خوبی در این زمینه کرد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    1 6
    علی مطهری گزینه بهتریست.
    • منتقد IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      1 1
      تندروها همیشه تندرو هستند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    4 5
    خداوکیلی اگر لاریجانی رو بکنن رئیس، ما دیگه قیدتونو می زنیم. حالا عارف نشد مگه مطهری نیست؟ مطهری چشه؟ هم اصولگراست هم اصلاح طلب هم با لاریجانی فامیله. اصلا ایده خوبی نیست. مردم دلسرد میشن ازتون و احمدی نژاد رای میاره.
  • حمید A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    10 1
    معاون پارلمانی دانشگاه آزاد یک شغله؟ یعنی مثلا ایشون سرفصلای تدریسی دانشگاه با مجلس هماهنگ میکنه؟ یا برای مجلس توضیح میده که در دانشگاه آزاد چی میگذره . یکی برای ما توضیح بده
  • کریمی. A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    3 1
    قضاوت نکنیم اجازه بدهیم مجلس جدید تشکیل بشود خود نمایندگان جدید رییس و نایب رییسان را انتخاب میکنند آقای عارف را توی رودر بایستی قرار ندهیم مسلما آقای عارف فکر جدید است ممکن است نمایندگان عارف را انتخاب کنند و در نتیجه تجربه هم کسب خواهد کرد مثل آقای لاریجانی.
  • all in one A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    7 3
    لاریجانی / وزیر بهداشت / ظریف این سه نفر میتونن گزینه ی مناسبی برای ریاست جمهوری 96 باشند. بهتره عارف رئیس مجلس بشه لاریجانی خودشو اماده کنه واسه ریاست جمهوری چون ظریف و وزیر بهداشت مشخص نیست تمایلی به این کار داشته باشند. وضعیت روحانی اصلا مشخص نیست. 96 رو جدی بگیرین دولت داره با خوش خیالی روز رو شب میکنه و شب رو روز