حسن‌اف: در بازی رفت خوش‌شانس بودیم که تراکتورسازی را بردیم

تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: در دیدار رفت مقابل تراکتورسازی حریف موقعیت‌های زیادی را از دست داد و خوش‌شانس بودیم که بازی را بردیم.

نعمان حسن‌اف در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در بازی فردا به سختی توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم، چرا که آنها تیم بسیار خوب و فیزیکی هستند.
وی در ادامه افزود: شناخت خوبی از تیم تراکتورسازی داریم و می‌دانیم که بازیکنان این تیم از لحاظ فیزیکی در سطح خوبی قرار دارند و ضمن احترامی که برای تیم‌های گروه C قائلم باید بگویم ما در تلاشیم از گروه‌مان صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان با تأکید بر اینکه در دیدار رفت برابر تراکتورسازی، شاگردان قلعه‌نویی آنها را آزار دادند، گفت: ما با حریف سختی بازی داریم و در بازی رفت هم آنها موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کردند. واقعاً خوش‌شانس بودیم که در آن مسابقه پیروز شدیم.
حسن‌اف در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانش آمادگی رویارویی با هواداران پر تعداد تراکتورسازی را دارند، عنوان کرد: تیم ما 14 دوره در لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده و در این سال‌ها حسابی پخته شده است، از این رو بازیکنان ما چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور در شرایطی یکسان به مصاف حریفان می‌روند و هر زمینی که به میدان بروند، هدف‌شان پیروزی است.
وی در خصوص اینکه که آیا تیمش بازیکن مصدوم و محرومی دارد، گفت‌: ما با تمام قوا به مصاف تراکتورسازی می‌آییم و به دنبال این هستیم که نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی ارائه دهیم. تیم ما جوان است، اما این دلیل نمی‌شود که از نظر فیزیکی ضعف داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان با بیان اینکه پیش از این به‌عنوان بازیکن به ایران آمده بود، یادآور شد: من در سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کردم چندبار مقابل تیم ملی ایران بازی کردم و به یاد دارم فوتبال ایران بازیکنان افسانه‌ای زیادی داشته است، اما بازیکنان من جوان هستند و می‌خواهند بهترین عملکرد را در بازی فردا ارائه دهند.
حسن‌اف با اشاره به میهمان‌نوازی ایرانی‌ها گفت: مردم ایران بسیار میهمان‌نواز و دوست‌داشتنی هستند و من می‌توانم بهترین آرزوها را برای شما ایرانی‌ها داشته باشم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =