جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تجاوز به چپ در شبانه‌روز گذشته 14 کشته برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت راهور؛ سرهنگ قاسمیان با اشاره به تصادفات مهم شبانه‌روز گذشته گفت: برخورد پژو 405 با کشنده دانگ فنگ در کیلومتر 55 محور مرند - خوی استان آذربایجان شرقی 6 کشته برجای گذاشت.

او گفت: علت این حادثه که حوالی ساعت 9 دوشنبه رخ داد، تجاوز به چپ پژو 405 بوده است.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: همچنین در حادثه دیگری باز هم به دلیل تجاوز به چپ پژو 405 تاکسی در کیلومتر 35 محور بهبهان استان کهگیلویه و بویراحمد که حوالی ساعت 9:30 دوشنبه رخ داد و برخورد این خودرو با کامیون کمپرسی و وانت نیسان متاسفانه 5 تن کشته شدند.

او به حادثه دیگری که بر اثر تجاوز به چپ رخ داد اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت 22 دوشنبه در یکی از محورهای فرعی خراسان شمالی در پی تجاوز به چپ سواری ام وی ام و برخورد آن با کامیون بنز 3 تن کشته و یک تن مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از برخورد 2 دستگاه پراید در کیلومتر 12 محور بیرجند خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه که حوالی ساعت 10 دوشنبه به دلیل انحراف به چپ یکی از پرایدها رخ داد 8 تن مجروح شدند.

او تأکید کرد: عدم تشخيص سهم عبور، خستگي و خواب آلودگي راننده، تخطي از سرعت مطمئنه در پيچ جاده، عدم توجه به جلو، عدم رعايت فاصله طولي مناسب با خودروي جلوي، بروز نقص فنی، تغيير مسير ناگهاني خودروي هم مسير، وجود مانع و دست انداز و تخلف عمدي راننده مهمترین علل تجاوز و انحراف به چپ خودروهاست.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =