میزان نوشت: برف و کولاک در آذربایجان شرقی، سبب تعطیلی مدارس تبریز در نوبت صبح و عصر شد.

به دنبال بارش شدید برف و کولاک در آذربایجان‌شرقی، مدارس تبریز در نوبت بعد از ظهر امروز دوشنبه 16 فروردین تعطیل اعلام شد.
مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی نواحی پنجگانه شهرستان تبریز در نوبت صبح نیز تعطیل اعلام شده بود.

بر این اساس، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی نواحی پنجگانه شهرستان تبریز در شیفت بعداز ظهر نیز تعطیل است.

همچنین مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به بارش سنگین برف و شکستن تعداد زیادی از درختان، از شهروندان خواست در محدوده کار، سکونت و عبور خود با تکان دادن شاخه های درختان مانع از آسیب دیدن آنها شوند.

محمدحسین حسن زاده گفت: اکنون عوامل اجرایی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز با بسیج امکانات و تجهیزات خدماتی در سطح شهر حضور یافته و نسبت به رفع سنگینی از شاخه های درختان اقدام می کنند.

او گفت: با توجه به شدت برف و آغاز فصل شکوفایی درختان به منظور کاستن از خسارت فراوان به درختان و نیز رفع خطر افتادن شاخه ها بر روی عابران، نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

حسن زاده گفت: با همکاری نیروهای خدمات شهری و عوامل اجرایی سازمان پارک ها، شاخه های شکسته شده و خمیده، به زودی جمع آوری می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به لاله کاری های گسترده سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: چنان چه سرما تداوم نداشته و یخبندان نشود، آسیب خاصی وارد نمی شود.

بارش سنگین برف که از شب گذشته در تبریز و برخی شهرهای آذربایجان شرقی آغاز شده علاوه بر تعطیلی مدارس، باعث اختلال در تردد مردم و وسایط نقلیه شد. کلانشهر تبریز حدود یک میلیون و 800هزار نفر جمعیت دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    در شهرستان های دیگر بارش از تبریز هم زیاد بود ولی دریغ از تعطیلی.
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    عجب برف اب دار و سنگینی بود. امروز