علی دایی پاسخی شدید اللحن داشت به انتقاد مدیر پرسپولیس. او جواب تندی به طاهری داد تا بعد از حبیب کاشانی و رویانیان ، این دوست نزدیک وزیر هم روی خشمگین دایی را ببیند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در پایان بازی تیمش با فولاد ، تساوی را عادلانه دانست و گفت دو تیم بازی پایاپایی داشتند.او گفت اگرچه برای مساوی به اهواز نرفته بوده اما از نتیجه راضی است.  دایی در پایان این بازی از داور تعریف کرد و دلایل اعتراضش به داور چهارم را هم دخالت های سرپرست فولاد و نزدیک شدنش به نیمکت صبایی ها دانست.

اواز بازیکنان مصدوم تیمش گفت که برنامه هایش را به هم ریخته بودند. و البته از این گفت قرار نیست در فوتبال همه توپ ها گل شوند.

دایی درباره کیفیت پایین لیگ هم گفت:« وقتی لیگ دائم تعطیل می‌شود به تیم‌ها لطمه می‌زند و این مسائل باعث می‌شود لیگ خسته‌کننده شود. تماشاگر در یک بازی به ورزشگاه می‌آید اما بار دیگر لیگ تعطیل می‌شود که این مسئله باعث می‌شود مسابقات خراب شود.»

بخش آتشین حرف های دایی اما پاسخش به انتقاد علی اکبر طاهری ، مدیر قرمزها بود. او البته حتی طاهری را که سرپرست موقت است و حکم مدیرعاملی ندارد ، دارای وجاهت قانونی برای پاسخگویی ندانست و خیلی آتشین گفت:« من جواب کسانی را می‌دهم که وجاهت قانونی داشته باشند و جواب این افراد را نمی‌دهم این آقایان به هیچ عنوان نباید خودشان را با تماشاگران و طرفداران پرسپولیس برابر کنند حساب این آقایان جدا است. وقتی اداره مالیات به دنبال حق و حقوقش است من چه کاری باید انجام بدهم. در این مدت آقایان هیچ کاری نکردند و در یک سال و نیم اخیر پاسخگوی هیچ‌کس نیستند. دو چک آنها برگشت خورده است متأسفانه حداقل من پنج بار مکاتبه کردم اما کسی پاسخگو نبود. شما نگاه کنید امثال این آقایان زیاد به پرسپولیس آمده‌اند و پس از آن رفتند و کسی در مورد آنها سؤالی نمی‌پرسد اما نفرات زیادی در تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس عرق ریختند و زحمت کشیدند که البته من خودم را عضو کوچکی از تیم پرسپولیس می‌دانم.پرسپولیس بزرگانی داشته که سال‌ها در این تیم تلاش کرده‌اند من دراین تیم کم بازی کرده‌ام اما چه وقتی به عنوان بازیکن و چه سرمربی حضور داشتم با جان و دلم تلاش کردم. آقایان فکر کرده‌اند می‌توانند حق و حقوق همه را بخورند دیگر زمان این مسائل گذشته است که بتوانند حق و حقوق دیگران را بخورند. مالیات بر عهده باشگاه پرسپولیس بوده و اداره مالیات هم به دنبال حق و حقوقش است.»

او حرفهایش علیه طاهری را اینگونه ادامه داد که:«نمی‌دانم این آقا را از کجا پیدا کرده‌اند. این پولی که می‌خواهند بدهند به جیب علی دایی نمی‌رود اداره مالیات به دنبال حق و حقوقش است و این موضوع را هم قانون مشخص می‌کند. متأسفانه در این یک و سال و نیم اخیر هیچ‌کس پاسخگو نیست و معلوم نیست این آقایان برای پرسپولیس و طرفداران بزرگ این تیم چه کاری می‌کنند. من دیگر بیش از این نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =