۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۰

فیلم سه‌بعدی «برخورد تایتان‌ها» با بازی سام وورثینگتن جمعه در اولین روز اکران گسترده در بازار آمریکای شمالی 5/28 میلیون دلار به دست آورد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم حماسی که در 3777 سینما روی پرده است، توانست بالاتر از نزدیک‌ترین رقیب خود کمدی «چرا من هم ازدواج کردم تایلر پری؟» قرار بگیرد.

اکران «برخورد تایتان‌ها» به کارگردانی لویی لتریه پنجشنبه شب به طور محدود در حدود 3000 سینما آغاز شد و فروش فیلم رقمی در حدود 2/4 میلیون دلار بود.

سام وورثینگتن، لیام نیسن و رالف فاینس در این فیلم پرهزینه بازی می‌کنند که اقتباسی آزاد از یک اسطوره یونانی درباره برخورد خدایان یونان است.

وورثینگتن در «برخورد تایتان‌ها» در نقش جوانی ظاهر می‌شود که خدا به دنیا آمده، اما مانند یک انسان بزرگ شده است. او در یک ماموریت حماسی به جنگ هادس، فرمانروای مردگان و دنیای زیر زمین می‌رود که می‌خواهد زئوس، پادشاه خدایان را از قدرت ساقط و دنیا را جهنم کند.

جیسن فلمینگ، جما آرترتن و الکسا داوالوس دیگر بازیگران «برخورد تایتان‌ها» هستند که فیلمنامه آن بر مبنای فیلمی به همین نام به کارگردانی دزموند دیویس نوشته شده است.

فیلم اول سال 1981 روی پرده سینماها رفت و لارنس اولیویر، کلر بوم، مگی اسمیت و اورسولا اندرس در آن بازی کردند. لویی لتریه کارگردان فیلم «هالک شکست‌ناپذیر» است.

«چرا من هم ازدواج کردم؟» فیلم جدید تایلر پری کارگردان و بازیگر سیاه‌پوست آمریکایی 2/12 میلیون دلار فروخت و در رده دوم فروش روز جمعه قرار گرفت.

داستان این فیلم درباره چهار زوج است که در تعطیلات سالانه دور هم جمع می‌شوند. جنت جکسون، تایلر پری و جیل اسکات در «چرا من هم ازدواج کردم؟» بازی می‌کنند که در 2155 سینما روی پرده است.

انیمیشن سه‌بعدی «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» ساخته دین دبلویز و کریس ساندرس در دومین جمعه نمایش در 4060 سینما 11 میلیون دلار به دست آورد و فیلم سوم شد.

«آهنگ آخر» فیلم جدید میلی سایروس هم در اولین روز اکران در 2673 سینما هفت میلیون دلار فروش داشت و در رده چهارم قرار گرفت. این فیلم را جولی آن رابینسن کارگردانی کرده و گرگ کینر و بابی کولمن دیگر بازیگران آن هستند.

درام «آهنگ آخر» درباره دختری شورشی با بازی سایروس است که به یک شهر ساحلی در جنوب آمریکا فرستاده می‌شود تا تابستان را با پدر خود (کینر) بگذراند. این دو که مدت‌ها از هم دور بوده‌‌اند به واسطه عشق مشترک به موسیقی بار دیگر با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

رده پنجم جدول هم از آن فیلم سه‌بعدی «آلیس در سرزمین عجایب» ساخته تیم برتن شد که در جمعه پنجم اکران در 2980 سینما سه میلیون دلار فروش داشت. آمار فروش هفتگی دوشنبه صبح اعلام می‌شود.

ورایتی / 3 آوریل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 52309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =