غرق شدن جوان ۱۸ ساله/ پیدا شدن جسد پس از ۶ ساعت

ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان از غرق شدن جوان ۱۸ ساله در شهرستان گمیشان خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر پس از 22 ساعت تلاش بی‌وقفه پیکر این جوان را پیدا کردند.

حسین احمدی درباره وقوع حادثه غرق شدن جوان 18 ساله در شهرستان گمیشان، اظهار کرد: ساعت 17 و 40 دقیقه روز سه‌شنبه از طریق تماس با 112، وقوع حادثه غرق‌شدگی در روستای بصیرآباد از توابع شهرستان گمیشان به مرکز امداد هلال‌احمر استان اطلاع داده شد.

او گفت: بر این اساس تیم امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام و با توجه به اظهارات شاهدان، مطلع شدند جوانی 18 ساله در حال بازی و تفریح، ناگهان به داخل آب رفته و ناپدید می‌شود و به همین منظور یک تیم ارزیاب، چهار تیم غریق با هفت نجاتگر و 11 نیروی امدادگر با یک دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودروی کمک‌دار سبک به منطقه اعزام شده و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

احمدی گقت: عملیات جست‌وجو که از عصر روز سه‌شنبه آغاز شده بود تا ساعت 30 دقیقه بامداد دیروز ادامه یافت، اما به علت تاریکی و برودت شدید هوا و همچنین وجود گل و لای در منطقه و دید ناکافی، عملیات متوقف شد و دوباره از ساعات اولیه چهارشنبه و به محض روشن شدن هوا، عملیات جست‌وجو ادامه یافت.

او تاکید کرد: پس از ساعت‌ها جست‌وجو در نهایت پیکر بی‌جان این جوان 18 ساله، ساعت 15 و 40 دقیقه دیروز در همان منطقه به همت غواصان جمعیت هلال احمر استان پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به این‌که این حادثه در منطقه خارج از طرح سالم‌سازی به وقوع پیوسته است، گفت: رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه در تمامی فصول سال به‌خصوص در فصل‌هایی که سفرهای برون‌شهری و حضور در مناطق تفرجگاهی افزایش می‌یابد، امری ضروری است.

احمدی تأکید کرد: شهروندان، در هر زمان و هر مکان در صورت نیاز به امداد و نجات می‌توانند با تلفن 112، ندای امداد هلال‌احمر، تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن، امدادگران و نجاتگران در کنار حادثه‌دیدگان خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    5 2
    خداوند به خانوادش صبر بده..خیلی سخته