همزمان با روز زن و ولادت حضرت فاطمه (ص) برنامه مشترک جمع آوری ته سیگار با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه و تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی در پارک اللرباغی برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،همزمان با روز زن و ولادت حضرت فاطمه (ص) برنامه مشترک جمع آوری ته سیگار با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه و تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی در پارک اللرباغی برگزار شد.

علی اکبر جوانمرد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه در ابتدا با تبریک ميلاد فرخنده حضرت زهرا (س) گفت : الگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا (صلي الله عليها و آله) را براي تمام زنان مايه ي آرامش و سعادت در زندگي عنوان کرد.

وی افزود : امیدوارم فضاي معنوی آغاز سال 95 موجب رسيدن به کمال و تعالي جامعه شود و بتوان در تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی - اقدام و عمل" گام هاي مؤثري برداشته شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه تصریح کرد : حضور زنان ایرانی در مسائل مختلف اجتماعی نشان دهنده احترام و ارزش جامعه به این قشر می باشد همان طور که جمعیت هلال احمر ارومیه در این امر پیشتاز بوده و برای سهولت خدمت رسانی به بانوان در حوادث تیم ویژه بانوان امدادگر تحت عنوان (تیم توانا) پیش بینی کرده است.

جوانمرد گفت : بانوان به عنوان پیش آهنگان این خدمت همیشه در تمامی ادوار از جمله ۸ سال دفاع مقدس، زلزله بم، زلزله ورزقان و تمامی حوادث و عملیات خوب درخشیده اند و ولادت حضرت فاطمه زهرا تنها بهانه ای برای گرامیداشت مقام زنان بشمار میرود.

در این برنامه همچنین از زوج های هلالی و زنان فعال در هلال احمر توسط عباس سید زکریایی مدیر عامل هلال احمر استان با جوایزی تقدیر و تشکر شد .

همچنین از تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی به خاطر فعالیتهای زیست محیطی و بشر دوستانه در رابطه با کمپین درب بطری تقدیر و تشکر به عمل آمد .

در پایان این مراسم انجمن ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =