سفر رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به شیراز در پی سقوط بالگرد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با سفر به استان فارس، از محل سقوط بالگرد اورژانس در روستای دهنو واقع در ۲۰ کیلومتری شرق شیراز بازدید کرد.

در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی این استان در منطقه دهنو در شامگاه روز جمعه ۶ فروردین ماه جاری، دکتر ناصر چرخساز یک روز پس از این حادثه به شیراز سفر و از نزدیک از مکان سقوط بالگرد بازدید کرد.

چرخساز همچنین با حضور در مرکز پاسخگویی اضطراری به حوادث (EOC) جمعیت هلال احمر استان فارس و برقراری ارتباط مستقیم با شبکه سراسری خبر از طریق ویدئوکنفرانس، جزئیات امدادرسانی این جمعیت به حادثه یادشده را تشریح کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به شیراز از پایگاه جستجو و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان در باباکوهی بازدید کرد و در جریان فعالیت های نوروزی این پایگاه قرار گرفت.

 در جریان سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس در شامگاه جمعه ۶ فروردین ماه ۹ تن از سرنشینان این بالگرد جان باختند.

همچنین رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی سانحه سقوط بالگرد اورژانس و جان باختن 9 تن از هموطنان از جمله تکنسین‌های فداکار اورژانس و کادر همیشه خدمتگزار پروازی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر سیدامیرمحسن ضیائی بدین شرح است:«آنان که در راه خدا قدم برداشته و از جان و مال خوبش در راستای خدمت به خلق پروردگار دریغ ندارند، مقامی همچون شهدا داشته و بهشت را توشه دنیای باقی خود خواهند کرد.

تکنسین های فداکار اورژانس و کادر همیشه خدمتگزار پروازی که در سانحه سقوط بالگرد و در راه نجات یک انسان و خدمت رسانی به نوع بشر؛ بی بهانه و بی منت، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند، همانا فرشتگان راه خدمت محسوب می شوند.

اینجانب وظیفه خود می دانم به نمایندگی از جمعیت هلال احمر؛ این مصیبت سنگین و تأسف بار را به خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان درگذشته؛ طلب مغفرت و رحمت و علو درجات مسألت نمایم.»

 

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 521877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =