بالاخره دولت و مجلس توافق کردند افزایش حقوقی که سخنگوی دولت قول داده بود، انجام شود. این در حالی است که مجلس بودجه سال 95 را هنوز تصویب نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نگرانی بازنشستگان و شاغلان دولتی از عدم افزایش حقوق این قشر در سال 95 به دلیل تصویب نشدن بودجه، بارها توسط سرویس مشکلات مردم پیگیری شد.
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت البته در پاسخ به سئوال خبرنگار ما اعلام کرد مشکلی که بین مجلس و دولت درباره بودجه 95 وجود دارد، حل شدنی است و این بخش از حقوق بگیران مطمئن باشند از سال آینده، افزایش حقوق خواهیم داشت.
اکنون سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس اعلام کرد این کمیسیون برای پرداخت تن خواه دو ماه به دولت در سال 95 موافقت کرده.
غلامرضا کاتب گفت:‌در پی تصویب دو فوریت و کلیات لایحه دو دوازدهم بودجه 95 در جلسه علنی امروز مجلس این لایحه در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون با پرداخت تن خواه دو ماه به دولت برای فروردین و اردیبهشت 95 موافقت کردند.

او گفت: هم‌چنین در این مصوبه بندی گنجانده شد که بر اساس دولت امکان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان خود را در دو ماه اول سال 95 نیز خواهد داشت.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    41 1
    ماه اول که به صندوق بازنشستگی می رود. پس جای عجله نیست.
  • ak.ab IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    2 1
    بسمه تعالی از زمان دولت تدبیر و امید افزایش حقوق از ابتدای اردیبهشت محاسبه می شود ولی در دولت های قبلی که دولت تدبیر و امید نبود بخشی از حقوق فروردین به صندوق بازنشستگی می رفت.جهت آطلاع آقای نوبخت
  • ناشناس DE ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    3 0
    مگر چقدر اضافه میشه که تو بوق و کرنا میکنید خودتان میتوانید با این حقوق زندگی کنید اگر راست میگوید طرح هماهنگ حقوق اجرایی کنید
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    1 0
    خوش به حالشون. کاشکی یه کم هم به فکر ما جوونای بیکار تحصیلکرده بودن....
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    2 0
    تكليف اون دسته از بازنشستگان كه شب عيد حقوق نگرفتند چي ميشه
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    2 0
    مجلس چرا قبول نمیکنه مردم پولدار بشن مگه ما این نماینده هارو انتخاب نمیکنید پس چکار میکنن اونا..
  • ممدخان IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    3 0
    محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت البته در پاسخ به سئوال خبرنگار ما اعلام کرد مشکلی که بین مجلس و دولت درباره بودجه 95 وجود دارد، حل شدنی است و این بخش از حقوق بگیران مطمئن باشند از سال آینده، افزایش حقوق خواهیم داشت/// من فکر کردم افزایش حقوق نداریم چه خبر داغ و تنوری ست قند تودلمان آب شد ... اگر دولت قبل همین حرف را می زد الان مورد تمسخر قرار می گرفت
  • محمد A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    3 0
    چندر غاز ميخوان اضافه كنناونم از محل حذف يارانه 24 ميليون نفر}ببين چه علم شنگه اي درست كردن.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    4 0
    فاصله حقوق بازنشتگان با شاغلین خیلی زیاده بخصوص بازنشتگان 10 تا 15 سال پیش....باید برنامه اساسی اقدام گردد
  • مسعود IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    5 0
    خانه از پای بست ویران است
  • بدهکار A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    4 0
    باسلام اصولا دولت می بایست یکماه زودتر حقوق بازنشستگان را میداد چون این حقوق فقط کفاف 10 روز اول ماه میکند بقیه می بایستی از سوپر مارکت سرکوچه مان نسیه بگیریم ایا مسوولین هم با این گرانی وتورم میتوانند تحمل کنند انصاف هم خوب چیزی است که انسان داشته باشد ایا این تاوان بازنشستگان که در سخترین شرایط کشور را هدایت کردند وبه شما تحویل داده اند را باید بدهند وشرمنده خانواده ونوه ها ونتیجه ها وعروسها گردند واقعا که
  • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    5 1
    من یک فرهنگی هستم. 20 سال سابقه و کارشناسی ارشد و بعد از کسر اقساط وام 1 میلیون و300 می ماند بعد از اقساط سایر وام ها و اجاره بها روز بیستم ماه هیچ پولی برام نمیمونه همسایه ما کارمند کمیته امداد است.میگه اخر سال 5میلیون عیدی و پاداش گرفتیم و 200 تومان هزینه اجیل و شیرینی.... این کجاش عدالت اسلامیه؟ کجاش پرداخت هماهنگه؟ نمایندگان ملت توی مجلس چه کار می کنند؟