مخاطبانی هستند که هنوز گلایه دارند چرا حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران دولتی ترمیم نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنوز برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه دارند چرا حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران دولت، کمتر از میزان اعلام شده است.

مخاطبی به نام حيدري در این باره نوشته: ما كه زبونمون مو در اورد بسكه نوشتيم و شما ننوشتين!!ما مستمري بگير اداره ثبت اسناد و املاك شيراز هستيم،بعد گذشت چهارده سال از فوت پدرم هنوز حقوق ما ماهيانه هفتصد هزار تومان است،پس چي ميگه دولت نبايد حقوق زير ميليون باشه،لطفا پيگيري كنيد

قابل توجه این مخاطبان ارجمند؛ سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام کرد از سال 95 حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان دولتی دست کم 1 میلیون و 50 هزار تومان می شود. طبیعی است حداقل حقوق از زمان اجرای قانون بودجه 95 برقرار خواهد شد.

یعنی این دسته از مخاطبان باید صبر کنند تا در پایان فروردین 95 و با دریافت حقوق و مستمری ماه آینده درباره میزان افزایش آن، قضاوت کنند.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    10 0
    شمار را به خدا حداقل حقوق یک میلیون را برای کارمندان هم برقرار کنید . چرا دولت میگه همسان سازی حقوق ؟؟؟ همسان سازی حقوقی در کار نیست. به یکسری از همکاران ما فوق العاده ویژه تعلق گرفته ولی به یکسری خیر . مثلا بنده در حال حاضر هفتصد و پنجاه هزارتومن حقوق میگیرم و در سال 95 هم با صحبت های آقای نوبخت حقوقم میشه 820 هزارتومن ما از دولت میخوایم که بحث حداقل حقوق و افزایش حقوق پلکانی که برای بازنشستگان در نظر گرفتید رو برای کارمندان هم در نظر بگیرید . خداوکیلی با 820 هزارتومن نمیشه زندگی کرد . کارمند باید تامین باشه .
    • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
      8 1
      وقتی به جاهایی مثل شرکت نفتی ها حقوق های نجومی میدند دیگر پولی نمی مونه که به بقیه کارمندان بدهند
  • محمدی A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    2 4
    من نمیدونم این شرکت نفت چیه که به قول معروف توش خود مارو کشته بیرونش مردم رو. بنده با ده سال سابقه کار و با مدرک فوق لیسانس فنی با دو هفته در ماه دوری از خانواده در منطقه بد آب و هوا و محروم عسلویه دریافتی ام 3 ملیون تومان است و هر ماه هم از اضافه کار و مزایا زده میشه. اونوقت دوست خودم در تهران با 5 سال سابقه در فلان شرکت 1.5 برابر این مبلغ را دریافت میکند. آقا اگر می خواین نصف این مبلغو هم بدین دوستان آموزش و پرورشی بلکه آروم بگیرند و دستاز سر شرکت نفتی ها بردارند.