خانواده ای آفریقایی با پیدا کردن قطعه ای که احتمال ارتباط آن با پرواز گمشده «ام اچ 370» وجود دارد، امیدها را به پیدا کردن پاسخ این معمای 2 ساله بیشتر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک هفته پیدا شدن قطعه ای از دم یک هواپیما در موزامبیک نگذشته است که دیروز یک مسئول هواپیمایی استرالیایی به «سی ان ان» گفت که قطعه ای دیگر از هواپیما را در ساحل موزامبیک پیدا کرده اند. قطعه پیشین را یک توریست آمریکایی پیدا کرد که گمان می رود متعلق به بوئینگ 777 پرواز «ام اچ 370» است. 

دفتر امنیت حمل و نقل استرالیا اعلام کرده این قطعه جدید را که توسط یک خانواده اهل آفریقای جنوبی پیدا شده بررسی خواهند کرد تا ببینند مربوط به پرواز «ام اچ 370» هست یا نه.

این قطعه پس از کشف به آفریقای جنوبی ارسال شده است، ولی قرار است به آزمایشگاهی در کانبرا استرالیا فرستاده شود تا تیم‌هایی از مالزی، استرالیا، آفریقای جنوبی و مهندس های بوئینگ آن را آزمایش کنند.

در کنار این موضوع محققان هنوز در حال تحقیق هستند تا ببینند قطعه ای که هفته پیش پیدا شده مربوط به «ام اچ 370» است یا نه. هفته پیش یک مسئول آمریکایی و وزیر حمل و نقل مالزی گفت که "احتمال زیادی" وجود دارد که این قطعه مربوط به همان بوئینگ 777 گم شده باشد.

گفته شده این هواپیما تنها بوئینگ 777 گم شده در این منطقه است.

گفتنی است در بامداد روز 8 مارس 2014، پرواز 370 کوالالاموپور را به 227 مسافر و 12 خدمه به مقصد پکن ترک کرد. اما دقایقی پس از پرواز& این هواپیما از رادار ها خارج شد.

منبع: سی ان ان/ 12 مارس 2016

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    8 10
    احتمالا افتاده تو قبیله آدم خوارا همشنو خوردن