مهر نوشت: وزیر اطلاعات گفت: دولتی که امروز در بد‌ترین و سخت‌ترین شرایط با سرپنجه تدبیر در حال حل مسائل و مشلات است نعمت ارزشمند دیگری است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام سيد محمود علوي در جمع مردم شريف شهرستان تفت گفت: امروز به لطف خدا پيوند تنگاتنگ ميان مردم و رهبري، كشور در شرايط وحدت و همبستگي بي نظيري است كه اين وحدت و انسجام ملي، خود نعمت ديگري است كه از بركت وجود رهبري، منبعث شده است.

وزير اطلاعات با بيان اين كه وجود اختلاف ابهت و صلابت جامعه اسلامي را از بين خواهد برد عنوان كرد: حل اختلافات و كدورت ها يكي از راهبردهاي دولت است.

وی برقراري امنيت در جامعه را نعمتي بزرگ برشمرد و گفت: با مقايسه شرايط امروز كشورهاي همسايه با ايران اسلامي به روشني مي بينيم كه امنيت ايران اسلامي در منطقه بي نظير است و اين نعمت براي مردم عزيز ايران كاملا ملموس است.

حجت الاسلام سيد محمود علوي ادامه داد: دولتي كه امروز در بدترين و سخت ترين شرايط با سرپنجه تدبير در حال حل مسائل و مشلات است نعمت ارزشمند ديگري است كه بايد قدردان آن باشيم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: امروز نسبت به آينده احساس اميدوارانه اي ايجاد شده است كه در سايه تلاش هاي دولت به دست آمده است.

علوي با بيان اينكه دولت خود را متعلق به همه مردم و همه جناح ها مي داند: ما ضمن اينكه به خطوط قرمزها ملتزم هستيم اما در عين حال تقويت انسجام ملي را با كاهش تكدرات وظيفه خود مي داند و خوشبختانه در اين مدت گام هاي بلندي بر داشته شده است.

وي با بيان اين كه زماني كه دولت يازدهم كار خود را شروع كرد شاهد اعتراض اقشار مختلف به دليل برخي مسائل و مشكلات اقتصادي بوديد ادامه داد: خوشبختانه امروز با تلاش بي وقفه دولت همه مشكلات در مسير حل شدن قرار گرفته است و امورات در مسير قانوني در جريان است.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =