رئیس جمهور گفت: تیم اقتصادی پیش بینی می کرد که دولت نتواند در زمستان حقوق کارمندان را بپردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر امروز در جمع علما، ایثارگران و منتخبان استان یزد با ابراز خرسندی از حضور در دارالعباده یزد گفت: مردم این دیار، میهمان نواز، خردمند و مومن هستند.

وی افزود: من بعد و قبل انقلاب زیاد به یزد آمده ام و خاطرات زیادی از این شهر دارم.

روحانی گفت: اخرین سخنرانی من در یزد قبل ریاست جمهوری، سخنرانی در مراسم ترحیم مرحوم صدوقی بود. و من با ایشان از سال 43 رفاقت داشتم.

رئیس جمهور گفت: همواره از یزد بعنوان شهر علم، دانش، کوشش، فداکاری و... یاد می کنیم و این شهر توانسته در میان محرومیت ها، خودش را نشان دهد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به سخنان امام جمعه یزد بیان داشت: این شهر، شهر علما و اندیشمندان است. و معروف است هرکس می خواهد عالم شود، بر کتاب عروه الوثقی باید حاشیه بزند.

وی گفت: این شهر، عالمان سرشناس در حوزه های علمیه قم و نجف داشته است و در دانشگاه ها هم اساتید بنامی دارد.

حسن روحانی در این رابطه گفت: دولت از هیچ اقدامی برای ارتقای حوزه های علمیه فرو گذار نمی کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیپ الغدیر یزد در سال های دفاع مقدس، از تیپ های ماندگار بود و این تیپ با لشکر امام حسین در عملیات خیبر حاضر بود و نقش ایفا می کرد. 

وی افزود: تلاش دولت این بوده تا خدمات خود را به خانواده ایثارگر افزون کند. ولی باید در نظر داشت شرایط کشور در سال 94، خاص بود.

حجت الاسلام روحانی گفت: تیم اقتصادی پیش بینی می کرد که دولت نتواند در زمستان حقوق کارمندان را بپردازد و باید دولت قرض کند.

وی گفت: خوشبختانه دولت توانست امسال را که شرایط سخت داشت، به خوبی به پایان برساند.

حسن روحانی در ادامه درباره توافق هسته ای گفت: بسیاری کشورها بر این باورند ایران در این توافق، بر سر 5+1 کلاه گذاشته و این توافق را به دست آورده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =