بازگشت پیکر یک شهید پس از ۳۲ سال به زادگاهش

شهید نصراله خاکسار متولد ۱۳۴۴ درروستای دشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه بود، در جبهه حضور یافت و با حضور در عملیات خیبر در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید.

به گزارش خبر آنلاینپیکر شهید نصراله خاکسار پس از ۳۲ سال دوری، اسفند ماه سال جاری توسط گروه‌های تجسس در جبهه‌های دفاع مقدس کشف شده است و در روز های آینده به زادگاهش انتقال می یابد.
محمد نصیرزاده مسئول کنگره سرداران و هزار و۸۰۰ شهید استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: شهید نصراله خاکسار در اردیبهشت سال ۱۳۴۴ به دنیا آمد و در جریان عملیات خیبر (منطقه عملیاتی جزیره مجنون) در سال ۶۲ به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید بعد از ۳۲ سال دوری به زادگاهش باز می گردد

وی افزود: شهید نصراله خاکسار متولد ۱۳۴۴ درروستایدشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه بود، در جبهه حضور یافت و با حضور در عملیات خیبر در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید.
مسئول کنگره سرداران و هزار و۸۰۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس بعد از گذشت ۳۲ سال از شهادتش در کهگیلویه برپا خواهد شد.
وی در ادامه افزود: پیکر مطهر این شهید به مدت ۳۲ سال در منطقه باقی مانده بود که در اسفند ماه سال جاری توسط گروه‌های تجسس در جبهه‌های دفاع مقدس کشف شده است با حضور پرشور مردم شهیدپرور در روزهای آینده به شهرستان کهگیلویه انتقال می یابد.
این مسئول گفت: مردم ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
پیکر مطهر این شهید روز سه شنبه در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین استانی وشهرستانی بر روی دوش عاشقان راه ایثار و شهادت تشییع می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =