استارتاپ کوریسکوپ تی‌شرت همراه با اپلیکیشنی را طراحی کرده که از طریق آن می‌توانید به‌صورت مجازی دنیای درون بدنتان را ببینید.

 

به گزارش خبرآنلاین، هدف از ساخت این تی‌شرت در فاز اول، بیشتر آموزشی است و سازندگان مدعی هستند که راهی که آن‌ها شروع کرده‌اند درنهایت به‌سوی ساخت ابزارهای واقعیت مجازی در حوزه پزشکی می‌شود که این اولین محصول ازاین‌دست است.

فعلاً کاربر می‌تواند با نصب اپلیکیشن رایگان و قرار دادن موبایل یا تبلت یا از طریق یک VR/ واقعیت مجازی محتویات درون شکم را به‌صورت آموزشی مشاهده کند.

اپلیکیشن با آی او اس، اندروید و هر نوع موبایل و تبلتی کار می‌کند و بااتصال به واقعیت مجازی سامسونگ به‌صورت 360 درجه تصاویر را نشان می‌دهد.

بچه‌ها، مدارس و محیط‌های آموزشی می‌توانند مشتری درجه اول این محصول باشند.

روزی خواهد رسید که پزشکان با قراردادن ابزار واقعیت مجازی می‌توانند درون شکم مریض خود را دیده و بر اساس آن نسخه بنویسند! تنها کافی است لباس مخصوص به شما پوشانده شود!

 

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    30 11
    بابا چقدر پیشرفت . یه ذره یواش تر
  • max A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    14 3
    خبرآنلاین این تیشرت در واقع جنبه آموزشی داره.درواقع چیزی که در تصویر میبینید داخل شکم خود شخص نیست بلکه تصویر انیمیشنی است. اون تیشرت هم روش یک سری الگو هست که نرم افزار با تشخیص اون انیمیشنی از داخل شکم رو روی بدن سوژه نشون میده. بیشتر جنبه سرگرمی و آموزشی داره و خبری از تحول در علم پزشکی نیست اما ایده خوبیه