5 نماینده اصفهان مشخص شدند/انتخابات به دور دوم نکشید

پس از شمارش کامل آرای اصفهان و وارد کردن آرای تمامی صندوقها به سامانه وزارت کشور، شب گذشته 5 نماینده اصفهان مشخص شدند و انتخابات بر خلاف پیش بینی ها به دور دوم نکشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخلاف پیش بینی ها درباره اینکه انتخاب نماینده پنجم اصفهان ممکن است در دور دوم انتخابات مجلس مشخص شود، پس از شمارش کامل آرای صندوق های اصفهان 5 نماینده اصفهان مشخص شدند.

فضل الله کفیل فرماندار اصفهان در این ارتباط گفت: مجموعه آرء ماخوذه ۷۳۴ هزار و ۶۱۲ رای و آرای صحیح ۶۷۱ هزار و ۴۷۱ رای بوده است.

وی ادامه داد:  بر این اساس به ترتیب حمیدرضا فولادگر با ۲۰۰ هزار و ۶۹۰ رای، ناهید تاج الدین ۱۹۵ هزار و ۶۶ رای،مینو خالقی ۱۹۳ هزار و ۳۹۹ رای، حیدرعلی عابدی ۱۷۹ هزار و ۲۳۰ رای احمد سالک کاشانی ۱۷۶ هزار و ۸۰۷ رای پنج نفری بودند که در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اکثریت لازم برای ورود به مجلس را کسب کرذند و راهی خانه ملت شدند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    178 2
    خانم تاج الدین،خالقی و آقای عابدی از لیست امید هستند
  • محمد A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    168 3
    با سلام با اینکه مشارکت مردم دراصفهان نسبت به دوره قبل حدودا 30 درصد به کمی کمتر از 50 درصد تعدا واجدین شرایط اصفهان در حدود 1,550,000 نفر افزایش یافت , 3 نفر از نمایندگان با اصلاح طلبان جایگزین شدند. این نشان دهنده درصد جایگان اصولگرایان در اصفهان میباشد. ای کاش مردم اصفهان هم مثل تهران کمی بیشتر مشارکت می کردند... ای کاش
    • محسن A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
      82 4
      همین اتفاق در مورد مشهد و کرج ، تبریز و تاحدی اهواز پیش اومده باز اوضاع شیراز بهتره تحولخواهان این جامعه باید یاد بگیرند بهترین راه برای تغییر دادن شرایط ،استفاده از صندوق رای هست و عدم شرکت در انتخابات صرفا به نفع جناحیه که از این شرایط استفاده میبره دمکراسی همین طوری به دست می آد مگرنه کسی دمکراسی رو تو سینی نمیذاره تقدیم کنه البته از برخی حواشی و قلدربازی ها هم باید گذشت که اگر نبودن اوضاع بهتر بود
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    145 2
    من به لیست امید رای دادم که سه نفرشون رای آوردند خانم تاج الدین خانم خالقی و آقای عابدی اولین بار هست که برای مجلس رای دادم . خدا را شکر بعضی از افراد که نمیخوام اسم بیارم برای بار پنجم رای نیاوردند
  • محمد ر. A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    140 3
    سرکار خانم تاج الدین , سرکار خانم مینو خالقی و پروفسور حیدرعلی عابدی از اعضای حزب اعتدال و توسعه و لیست اصلاح طلبان و امید میباشند . ای کاش مردم اصفهان با کمی مشارکت بیشتر از حدودا 47 درصد که همین بیش از 1.5 برابر انتخابات مجلس قبلی است لیست ائتلاف را کامل به مجلس میفرستادند.