ایسنا نوشت: به گفته دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان در همان دور اول مشخص شده و در یک حوزه انتخابیه هم به دور دوم کشیده شده است. در حوزه انتخابیه کرمانشاه نیز کار شمارش آراء ادامه دارد.

امیر شاه‌آبادی اظهار کرد: مردم استان کرمانشاه روز گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور حداکثری داشتند و این مشارکت به حدود 60 درصد رسید که رقم بسیار خوبی است.

به گفته این مسئول، بیشترین میزان مشارکت نیز با 82 درصد مربوط به شهرستان ثلاث باباجانی بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز نتایج انتخابات به صورت قطعی اعلام نشده، خاطرنشان کرد: در چهار حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو و حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب انتخابات یک مرحله‌ای بوده و حائزین بیشترین آراء مشخص شده‌اند، اما هنوز صورت جلسه و نهایی نشده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه یادآوری کرد: در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی نیز انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

شاه‌آبادی ادامه داد: در احوزه انتخابیه کرمانشاه هم هنوز شمارش آراء تمام نشده و نتایج مشخص نیست.

وی گفت: نتایج نهایی انتخابات احتمالا تا ظهر اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: نتایج این انتخابات هنوز نهایی نشده است.

شاه‌آبادی از مردم خواست به شایعات و اسامی که از مراجع غیررسمی اعلام شده توجه نکنند و منتظر اخبار تایید شده باشند تا آرامش در فضای جامعه حاکم شود.

بر اساس اخبار غیررسمی در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو "حشمت‌الله فلاحت پیشه"، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب "فرهاد تجری" در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین "حسن سلیمانی" و در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات نیز "شهاب نادری" در دور اول به مجلس راه یافته‌اند.

در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی هم "سیدجواد حسینی کیا " و " محمد عمادی رستگار" به دور بعدی راه یافته‌اند و در حوزه انتخابیه کرمانشاه هم هنوز نتایج نهایی نشده، اما "عبدالرضا مصری" و " سید قاسم جاسمی" پیشتاز هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =