سخنگوی وزارت کشور حضور مردم در شعب اخذ رای را پرشور و پرشکوه توصیف کرد و گفت:‌ عکسبرداری از داخل شعب، صورت جلسات شعب و مدارک آن به هیچ وجه مجاز نیست و ممنوع است.

به گزارش خبرآنلاین، حسینعلی امیری در گفت وگو با واحد مرکزی خبر، در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور پرشور و پرشکوه است. در همه شعب با تراکم مراجعه کننده مواجه هستیم که نشان از وحدت، اتحاد، یکپارچگی و لبیک گفتن به رهبری برای خلق حماسه سیاسی است.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: به مقتضای شرایط در روند انتخابات، از سوی ستاد انتخابات کشور اطلاعیه‌هایی صادر و توسط صداوسیما منتشر خواهد شد از این رو همکاران ما در شعب اخذ رای باید به آن توجه و آنچه نیاز به اعمال و مدیریت است را انجام دهند.

وی در مورد اینکه آیا افراد مجاز هستند از شعب اخذ رای عکاسی کنند، گفت: عکسبرداری از داخل شعب، صورت جلسات شعب و مدارک آن به هیچ وجه مجاز نیست و ممنوع است و ماموران باید از این کار ممانعت به عمل آورند. درخواست ما از افرادی که به شعب مراجعه می کنند این است که اصلا مبادرت به عکاسی نکنند.

امیری در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای به مسئولان اجرایی شعب اخذ رای برای مدیریت بهتر جمعیت رای دهنده دارید، گفت:‌ خوشبختانه استقبال از این انتخابات خوب است و همزمان شدن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، موجب افزایش تراکم شده است از این رو به همکاران در کلانشهرها گفته شده که به گونه‌ای مدریت و تسهیلات بوجود آورند که مردم اذیت نشوند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ر IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    38 3
    مگر عکس گرفتن چه عیبی دارد خودش برای نسل اینده یک خا طره است
  • مسود A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    اقا رای اتوبوسی تو میدان پونک تهران کاملا مشهوده عکس نذاشتن بگیریم خب چطوری اطلاع بدیم به وزارت کشور؟؟؟؟؟؟؟