ایسنا نوشت:منچستر سیتی در شبی که رئیس جمهور اوکراین با یک هنگ کامل نظامی به استادیوم آمده بود ، دیناموکیف را شکست داد و آقای رئیس جمهور را حسابی عصبانی کرد.

 

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید که در آن منچسترسیتی در اوکراین برابر میزبان خود به برتری رسید و دیدار دو تیم آیندهون و اتلتیکومادرید برنده ای نداشت.

در اوکراین منچسترسیتی توانست به بردی ارزشمند برسد و با نتیجه 3 بر یک دیناموکیف را شکست دهد تا برای اولین بار در آستانه صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا قرار بگیرد. در این دیدار سرخیو آگوئرو خیلی زود در دقیقه 15 برای تیمش گلزنی کرد و اواخر نیمه نخست نیز داوید سیلوا گل دوم را به ثمر رساند و نیمه نخست را با برتری 2 گله سیتی به رختکن رفت ولی در نیمه دوم ویتالی بویالسکی یکی از گل های خورده را پاسخ داد.

در دقیقه 90 نوبت به یحیی توره رسید تا در دقیقه 90 تیرخلاص را بزند و برای بار سوم دروازه دیناموکیف را باز کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک سیتی به پایان برسد با این نتیجه دیناموکیف برای صعود باید با برتری بیش از 2 گل در اتحاد سیتی را شکست دهد.

در دیگر آیندهون که به عنوان تیم دوم بعد از ولفسبورگ صعود کرد در هلند به دیدار اتلتیکومادرید رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دیدار برگشت سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص کند.

به این ترتیب دور رفت لیگ قهرمانان به پایان رسید و دو هفته دیگر دیدارهای برگشت لیگ قهرمانان آغاز می شود.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الکس A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    7 0
    خشم ایشون رو مگه دیدید؟؟؟