علی موسوی مهاجم اسبق استقلال می گوید وقتی استقلال کمبود ستاره داشت مجیدی منجی تیم شد و به محبوبیت رسید.

آریا صالحی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی موسوی مهاجم سال های نه چندان دور استقلال نقدهایی درباره بازی این تیم و گسترش فولاد دارد. او می گوید: «با وجود آنهمه تماشاگر استقلال برخلاف پیش بینی ها، طوفانی بازی را شروع نکرد. بر اثر غفلت هم یک پنالتی داد که خوشبختانه گل نشد. در ادامه استقلال توانست بهتر کار کند و دو گل زد. بعد از گل ها انتظار می رفت استقلال بازی را کنترل کند یا بیشتر گل بزند ولی بازی را از دست داد و چه بسا مهاجم های گسترش دقت می کردند می توانستند بازی را به تساوی بکشند.»
موسوی ادامه می دهد: «بعد از 4 هفته نبردن، استقلال به این برد نیاز مبرمی داشت. یک مقدار افکار عمومی روی مربیان و بازیکنان سنگنی می کرد. هر چند استقلال طراوت همیشگی را نداشت ولی برد شیرینی به دست آورد.»
او درباره رقابت دوباره استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و زیبایی این رقابت می گوید: «قطعا این رقابت لیگ را قشنگ می کند. اگر این دو تیم قوی شوند تماشاگر به استادیوم می آید. البته رایگان شدن طبقه دوم هم مزید بر علت شده تا هواداران بیشتر بیایند. ولی در این چند ساله معمولا استقلال و پرسپولیس در صدر با هم رقابت نداشتند و معمولا با تیم های دیگر رقابت می کردند. ولی حالا با رقابت آنها لیگ حساست و زیباتر می شود.»
فرهاد مجیدی جمعه جزو تماشاگران ویژه بازی استقلال بود. موسوی درباره رابطه اش با همبازی سابقش می گوید: «کم و بیش با فرهاد در ارتباط هستم. ما از قدیم رابطه مان با هم خوب بود.» او درباره چرایی محبوبیت فرهاد مجیدی در استقلال می گوید: «وقتی در فوتبال ما کمبود ستاره داشتیم، فرهاد توانست در استقلال ناجی باشد. گل های مهمی هم در این چند سال به پرسپولیس زد که باعث محبوبیتش شد. در مقطعی که او ستاره شد، کریم باقری هم با سن و سال بالایش ستاره شد چون بازیکنان این تیم افت کرده بودند. همینطور علی کریمی. به نظرم افتی که نسل فوتبال داشت باعث شد که آنها محبوب شوند وگرنه اگر جوان های خوبی می آمدند، شاید این شرایط برای آنها به وجود نمی آمد.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =