فرزاد مجیدی: هر که می‌خواهد از هواداران ما برای تیمش فتوشاپ درست کند!

ایسنا نوشت: سرپرست تیم فوتبال استقلال با تمجید از حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی، گفت: صادقانه می‌گویم هر کس می‌خواهد می‌تواند برای تیمش از تصویر هواداران ما فتوشاپ درست کند.
فرزاد مجیدی پس از دو بر یک استقلال برابر گسترش فولاد که در حضور هزاران هوادار این تیم به دست آمد، درباره حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی، گفت: حضور او فقط برای حمایت از تیم بود و من به عنوان برادر از او تقدیر می‌کنم که در این شرایط به فکر تیم بود.
وی افزود: فرهاد همیشه پیگیر بازی‌ها و نتایج استقلال است و دوست داشت زودتر بیاید اما مشکلات شخصی باعث شد دیروز به ایران بیاید و امشب هم باز می‌گردد. او مطمئنا برای بازی‌های حساس استقلال به ورزشگاه می‌آید.
مجیدی درباره شایعه جانشینی احتمالی فرهاد مجیدی به جای پرویز مظلومی در آینده نزدیک، گفت: اصلا چنین قصدی وجود ندارد و این حرف‌ها شایعه است. کادرفنی زحمت می‌کشد و در تیمی که فینالیست جام حذفی است و در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد نیازی به تغییر برای کادرفنی نیست. دل فرهاد برای هواداران تنگ شده بود.
سرپرست تیم فوتسال استقلال همچنین با اشاره به حضور هزاران هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی و حرف و حدیث‌های قبل از بازی درباره درست کردن تصاویر فتوشاپی از هواداران این تیم از سوی فرهاد مجیدی، اظهار کرد: امروز هواداران ما در ورزشگاه حاضر بودند و من صادقانه می‌گویم که هر تیمی دوست دارد از تصویر آنها برای خودش فتوشاپ درست کند و مطئنم تصاویر فتوشاپ خوبی از آب در می‌آید!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =