استقلال- فرهاد مجیدی‌‌؛ وسوسه‌های همیشگی

خبر ورزشی نوشت:روز جمعه برای استقلال یک روز مهم است‌‌؛ روزی که این تیم به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود.

با اينكه همه بازي‌هاي استقلال را در ليگ مهم مي‌دانيم اما شايد سؤال كنيد چرا اين يكي مهم‌تر شده؟

بي‌گمان نتايج استقلال در نيم‌فصل دوم باعث شده اين تيم كم‌كم خطر را احساس كند. شكست استقلال مقابل نفت هم يك نكته ديگر است تا براي برد اين تيم در ديدار با گسترش فولاد حساس شويم و با وسواس بيشتري كار استقلال را دنبال كنيم.

و يك نكته ديگر كه استقلال منهاي بردي كه بايد در اين ديدار به دست بياورد، اين است: حضور احتمالي فرهاد مجيدي در استقلال... بازيكني كه مي‌دانيم و مي‌دانيد در استقلال چهره‌اي محبوب است. او از وقتي فوتبال را كنار گذاشت، فعاليتي در اين ورزش نداشت‌‌؛ منهاي حضور پاره‌وقت در كلاس‌هاي مربيگري...

بدون شك استقلال و فرهاد مجيدي به هم فكر مي‌كنند و هر بار او وارد ورزشگاه آزادي مي‌شود، دل هواداران استقلال را مي‌برد. 
پس حضور فرهاد هم مي‌تواند يك تمرين دوباره باشد براي روزهايي كه استقلال قصد دارد نيمكت تيم را به او بسپارد و بي‌شك خود مجيدي هم نمي‌تواند اين وسوسه را ناديده بگيرد.

هر قدر زمان مي‌گذرد، بيشتر متوجه مي‌شويم كه بازي استقلال و گسترش فولاد چقدر حساس و نفسگير است. استقلال بايد هر 3 امتياز اين بازي را بگيرد و خودش را از اين فشار خلاص كند، در غير اين صورت تركش‌هاي يك نتيجه بد ديگر فقط به بهرام افشارزاده نمي‌گيرد.

وقتي فرهاد مجيدي در ورزشگاه است، استقلال شركاي ديگري در ناكامي پيدا مي‌كند و شايد اين فقط افشارزاده نباشد كه سهمي از شكست ببرد!
البته بيخود و بي‌جهت به باخت نبايد فكر كرد چون استقلال حق ندارد كه در چنين روزي به باخت فكر كند. همه چيز مهياست تا تيم پرويز مظلومي مقابل فرهاد مجيدي و انرژي زيادي كه بابت حضور او در ورزشگاه صرف مي‌شود، حريفش را از پيش ‌رو بردارد. 
استقلال با يك برد مي‌تواند از اين مرحله عبور كند اما هر اتفاق ديگري جز اين بيفتد، آژير قرمز براي اين تيم به صدا درمي‌آيد!

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =