تهیه کننده «بیمار استاندارد»، توضیحاتی را درباره برخی اخبار غیرموثق منتشر شده درباره این سریال مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود ردایی تهیه کننده سریال «بیمار استاندارد» گفت: «به تازگی برخی رسانه‌ها، از جمله یکی از روزنامه‌های صبح، اخباری نادرست را از این پروژه منتشر می‌کنند که تطابقی با واقعیت روال تولید اثر ندارد. مثلاً اینکه گفته شده یک سوم فیلمنامه تا به حال نهایی نشده را کاملاً رد می‌کنم. نگارش فیلمنامه سریال نوروزی «بیمار استاندارد» در حال حاضر به پایان رسیده است و گروه تولید، بی‌وقفه و شبانه روز در حال ضبط تصاویر هستند. تاکنون هم بیش از 30 درصد از تصویربرداری سریال به پایان رسیده است. پیش بینی ما این است ضبط تصاویر تا اوایل نوروز و همزمان با پخش ادامه داشته باشد. این اتفاق می‌تواند زمینه را فراهم کند تا ما اتفاقات روز و واکنش‌های مخاطبان را نیز هنگام پخش در قسمت‌های آخر طی داستان بگنجانیم».

ردایی که سریال ویدئویی «عالیجناب» را نیز در نوبت توزیع از شبکه نمایش خانگی دارد، ادامه داد: « «بیمار استاندارد» همچنان مراحل تصویربرداری خود را در تهران سپری می‌کند و تدوین همزمان سریال نیز به تازگی توسط امیر شیبان خاقانی آغاز شده است. تمام اخبار موثق و مورد تأئید درباره این سریال صرفاً از طریق تهیه کننده، مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی و روابط عمومی پروژه در اختیار رسانه‌ها و مطبوعات قرار می‌گیرد. در واقع به دلیل حساسیت و تأثیرگذاری امر اطلاع رسانی و انتشار خبر، از دوستان خبرنگار می‌خواهم که اخبار قدیمی و تأئید نشده را منتشر نکنند».

بابک حمیدیان، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، جواد عزتی، امیر غفارمنش، نیما شاهرخ شاهی، عزت ا... مهرآوران، سیروس میمنت، حسین محب اهری، هومن حاجی عبداللهی، افشین سنگچاپ، علیرضا استادی، افسانه ناصری، امید روحانی، روح ا... کمانی، عاطفه باقری، بیژن سراجی، علی میلانی، پرویز سنگ سهیل، ایمان اصفهانی، بهناز اکبریان، سید علیرضا بنی هاشمی و حسین عرفانی در این سریال پر لوکیشن بازی دارند.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: مجید گودرزی (مدیر تولید)، فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم)، مهناز غنی (طراح لباس)، عادل معصومیان (دستیار یک کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل (مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تولید می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =