استاندار البرز: تشکیل تیم اکسین کار بسیار ارزشمند و بزرگی بود

استاندار البرز در دیدار با مدیرعامل باشگاه اکسین البرز تشکیل تیم فوتبال اکسین در استان البرز را کار بسیار ارزشمند و بزرگ دانست.

توحید وانشانی/ خبرآنلاین البرز؛ عصر امروز مدیرعامل باشگاه اکسین البرز طی دیدار با سید حمید طهائی استاندار البرز گزارشی از آخرین وضعیت مجموعه باشگاه اکسین البرز و صعود پیش از موعد این تیم به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم ارائه و استاندار البرز را در جریان شرایط کنونی این تیم قرارداد.
سید حمید طهائی استاندار البرز در این دیدار ضمن اعلام خرسندی از تشکیل این تیم اظهار داشت: تشکیل تیم اکسین در استان البرز کار بسیار بزرگی بود که از مجموعه عواملی که در این کار سهیم بودند تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه به‌طور مستمر اخبار تیم اکسین را پی گیری می‌کنم، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان طی جلسه‌ای گزارشی از آخرین وضعیت این تیم بومی ارائه داد که در این جلسه هم به مدیرکل ورزش اعلام کردیم از تشکیل این تیم حمایت می‌کنیم، چراکه بعد از رفتن سایپا تشکیل این تیم کار بسیار ارزشمندی است.
استاندار البرز تأکید کرد: از مالک و مدیران باشگاه حمایت می‌کنیم و سعی می‌کنیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در جهت کمک به تیم استفاده کنیم.


طهائی در ادامه در پاسخ به تصمیم باشگاه اکسین البرز مبنی بر تشکیل تیم‌های پایه با اشاره به سخنان پیشین خود مبنی بر اینکه اگر به‌جای سایپا در مدت 11 سال یک مدرسه فوتبال در استان البرز تشکیل‌شده بود بازدهی بیشتری داشت، تصریح کرد: این باشگاه می‌تواند با این اقدام سهم بزرگی در شکوفایی استعدادهای ورزشی استان داشته باشد.
وی در ادامه در پاسخ به بخشی از گزارش مدیرعامل باشگاه اکسین مبنی بر استفاده از کادر و بازیکنان بومی در این تیم اظهار داشت: استفاده از این نیروهای بومی در این تیم نیز یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این تیم بوده است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های این تیم در عرصه‌های مختلف باشیم.
مهندس طهائی در ادامه در پاسخ به اعلام آمادگی دکتر طاهری پور مالک باشگاه اکسین به منظور ورود در عرصه اقتصادی استان البرز که توسط مدیرعامل این باشگاه مطرح شد، اظهار داشت: از توسعه فعالیت‌های این مجموعه در استان البرز استقبال می‌کنیم و می‌توان به همین منظور جلسه‌ای با حضور مالک باشگاه و معاونت توسعه امور اقتصادی استانداری برگزار شود.
گفتنی است، در این دیدار اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه اکسین البرز چگونگی تشکیل این تیم توسط شرکت سرمایه‌گذاری اکسین را تشریح و نتایج و دستاوردهای این تیم در مدت کوتاه شکل‌گیری آن را عنوان کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =