ایسنا نوشت: جبهه جهادگران ایران اسلامی با شعار «جبهه جهادگران ایران اسلامی به مردم نمره 20 می دهد»، فهرست انتخاباتی خود را برای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

وهاب عزیزی دبیر کل این جبهه، اظهار داشت: این لیست شامل بیست نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار نامزد مجلس خبرگان رهبری است.

وی با اعلام اسامی لیست انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آیت الله محسن قمی، آیت الله سید محمود علوی،آیت الله عباسعلی اختری و آیت الله علیرضا اعرافی به عنوان چهار نامزدی یاد کرد که در لیست انتخاباتی این جبهه برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته اند.

عزیزی گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی با عدد 20 به استقبال انتخابات آمده است تا نمره 20 را تقدیم مرام و معرفت جوانان ایرانی کند. به همین دلیل با وجود کثرت درخواست ها برای حضور در لیست انتخاباتی جهادگران تصمیم گرفتیم برای ورود به انتخابات از نماد 20 استفاده کنیم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه این جبهه فعالیت خود را از سال 82 آغار کرده است، گفت: ما لیست اولیه‌ای برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آماده کرده‌ایم و در روزهای آینده این لیست را تکمیل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما از تمام کسانی که به فرهنگ جهادی اعتقاد دارند در این انتخابات حمایت می‌کنیم، افزود:ضمن احترام به همه جریان های سیاسی داخل نظام، نه اصلاح طلب و نه اصولگراییم.

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی با تاکید بر این که ما به دنبال تفکر جهادی و نهادینه شدن این تفکر در جامعه هستیم، افزود: چون شعار ما 20 به مردم است به همین جهت لیست اول ما 20 نفر خواهد بود و هفته آینده اعلام می شود.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    2 0
    نمره خود شما در مسیولیتهایی که بعهده دارید چند است؟
    • بی نام US ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
      0 0
      مگه ایشون مسئولیتی هم به عهده دارند؟