پنجمین دوره سینما انقلاب (جشنواره ققنوس) با نمایش 12 فیلم از آثار سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نیمه راه رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا كنون فيلم‌هايي چون «امکان مینا»، «جشن تولد»، «خشم و هیاهو»، «من»، «فهرست مقدس»، «لانتوری»، «دلبری»، «دختر»، «رسوایی2»، «خانه‌ای در خیابان چهل و يكم»، «به دنیا آمدن» و «نفس» در اين جشنواره نمايش داده شده است.

همچنين و نقد و بررسي 5 فيلم با حضور عوامل آثار از ديگر برنامه هايي است كه طي روزهاي 20 تا 23 بهمن ماه در جشنواره ققنوس برگزار شده است.

اين جشنواره در ادامه، امروز نمايش فيلم نخواهد داشت اما طي روزهاي يكشنبه، دوشنبه و سه شنبه با نمايش آثاري از جمله؛ بادیگارد، ایستاده در غبار، ابد و یک روز، سیانور، بارکد، مالاریا و... كار خود را ادامه خواهد داد.

نمايش فيلم ها در جشنواره ققنوس در سه سئانس 15، 30/18 و 30/21 برگزار مي شود.

پنجمین دوره سینما انقلاب كه تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت با اهدای جایزه سینمایی ققنوس و جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای انقلاب سی ام بهمن ماه درحوزه هنری به کارخود پایان خواهد داد.

اين جشنواره به همت جنبش فکری هنری سینما انقلاب و با دبیری روح اله رجبی از 20 تا 27 بهمن ماه در تالار سوره مهر حوزه هنري برگزار مي شود، كه حضور اهالي رسانه در اين جشنواره آزاد است.

در دوره هاي گذشته اين جشنواره نيز آثاري چون «مزار شریف»، «شاهزاده روم»، «روباه»، «آرایش غلیظ»، «چهارشنبه 22 اردیبهشت»، «چ»، «شیار 143» شايسته تقدير و نشان ققنوس جشنواره را دريافت كرده اند.

۵۸245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =