ادعای جبهه پایداری یک روز پس از انتشار تکذیب شد/ ذوالنور و امیرآبادی مورد حمایت جامعه مدرسین نیست

در حالی که اخباری در فضای مجازی مبنی بر حمایت آیت الله یزدی از لیست جبهه پایداری در قم منتشر شده است، اما جامعه مدرسین با رد این موضوع اسامی نامزدهای مورد حمایت خود را در سایت خود رسما اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله  محمد یزدی دبیر کل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفته است: رأی گیری جامعه مدرسین برای ارائه لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان قم، قانونی بوده و به رأی اعضای این جلسه قانونی احترام می‌گذارم.

در همین حال؛ حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه، در گفت‌و‌گو با ایلنا انتشار برخی شایعات در فضا مجازی از جمله تلگرام مبنی بر اینکه آیت الله محمد یزدی، بر خلاف لیست ارائه شده جامعه مدرسین «شامل آقایان لاریجانی، آشتیانی و بنایی» برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان قم، از لیست جبهه پایداری -ذوالنور، امیرآبادی و آشتیانی- که با پرچم ائتلاف اصولگرایی به میدان آمده است را غیرواقعی خواند.

با بالا گرفتن شایعات، سایت رسمی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خبري درباره حمایت جامعه مدرسین از کاندیداتوری آقایان «لاریجانی، آشتیانی و بنایی» را اعلام و عکس سه کاندیدای مورد نظر خود را در کنار این مطلب منتشر کرد. این مطلب عینا به نقل از  این سایت به شرح ذیل است:

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    7 0
    چه خرگوش تو خرگوشیه در جبهه اصولگرا. چه انتخاباتی بشه ... یعنی اگه مردم یکم حوصله کنن و اسامی رو کامل بنویسن شکست تاریخی میخورن اصولگراها.
  • بی نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    2 0
    اقای اشتیانی فقط به کاندیداهای جبهه بزرگ اصول گراهای قم اجازه داده عکس و نام خود را در کنار عکس و نام ایشان قرار دهند .