22 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد ریال به نیت 22 شهید روستای شادباد تبریز به نوعروسان نیازمند این روستا اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در 10 ماهه سال جاری، با مساعدت 95 میلیارد ریالی خیرین و مردم نیکوکار استان 3 هزار نوعروس تحت حمایت این نهاد به خانه بخت رفتند.
وی خاطرنشان کرد: برای تهیه این تعداد جهیزیه تنها 15 میلیارد ریال آن از سوی کمیته امداد استان تامین و 80 میلیارد ریال نیز از طریق کمک های مردمی و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.
دشتی با اشاره به اینکه به دستور مقام معظم رهبری کمیته امداد بجای توسعه امور اداری، رویکرد توسعه مراکز نیکوکاری را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد تشکیل یافته اند و فلسفه وجودی این مراکز هم جذب خیرین و شناسائی نیازمندان است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 50 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می کنند، اظهار داشت: این مراکز بدون وابستگی به کمیته امداد استقلال مالی دارند و کمیته امداد صرفا بر این مراکز نظارت غیر مستقیم می کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی یاد آور شد: در سنوات گذشته هر سال بیش از 2 هزار نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه قرار می گرفتند ولی امسال تنها سالی است که به همت مردم نیکوکار و مراکز نیکوکاری هیچ نوعروس نیازمندی در صف دریافت جهیزیه نیستند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =