دلایل افت سپاهان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران موضوع برنامه"چهارسوی لیگ" شبکه سراسری خبر بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرشید طالبی بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان که در استودیوی شبکه خبر حضور داشت در این برنامه زنده تلویزیونی ازعدم ثبات مدیریت و رخنه سودجویان به باشگاه سپاهان به عنوان دو عامل اصلی افت سپاهان در لیگ برتر امسال یاد کرد.
طالبی با اشاره به دوران اوج سپاهان از محمدرضا ساکت به عنوان معمار باشگاه سپاهان یاد کرد و کارهای او را منشا اغلب موفقیت های تیم اول اصفهان دانست.
او گفت: مدیریت باثبات سپاهان در دوره مدیریت ساکت باعث شد تا وی با فراق بال بتواند برنامه ریزی بلند مدتی برای سپاهان داشته باشد و نتیجه این ثبات هم موفقیت های چشمگیر سپاهان در دوره ساکت بود.
مدافع سابق ذوب آهن همچنین از رحیمی مدیرعامل اسبق سپاهان نیز به نیکی یاد کرد با این حال او را دنباله رو برنامه های موفق و ترسیم شده توسط ساکت دانست اما در کل از مدیریت رحیمی در سپاهان به نیکی یاد کرد.
طالبی اما به نداشتن ثبات مدیریت در دوره بعد از رحیمی اشاره کرد و همین امر را یکی از علت های اصلی افت سپاهان برشمرد.
او از رخنه سودجویان به باشگاه سپاهان به عنوان دومین علت ناکامی زردپوشان نام برد.
طالبی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: معتقدم برخی سودجویان با نفوذ و رخنه در باشگاه سپاهان و کارهایی که اصلا فنی و فوتبالی نیست به سپاهان ضربه زدند. آنان دوست داشتند و دارند بازیکنان مورد علاقه خود را وارد سپاهان کنند که البته این مساله مایه تاسف فراوان است.
مدافع سابق سپاهان گفت: سودجویان سکوها را تحریک می کنند و باعث بروز مشکلاتی می شوند که در نهایت به ضرر سپاهان تمام می شود.
وی عامل برون رفت سپاهان از شرایط کنونی را کوتاه شدن دست سودجویان از سپاهان و وحدت و همدلی تماشاگران عنوان کرد و خطاب به تماشاگران سپاهان گفت: از این عزیزان که همیشه به من لطف داشته اند می خواهم به خاطر این که سپاهان بتواند دوباره شادی را به جمع آنان بازگرداند صبر و بردباری پیشه کنند و با حمایت از باشگاه سپاهان زمینه ساز اوج گیری دوباره این تیم باشند.
طالبی گفت:تا دو فصل پیش وقتی سپاهان از حریفانش عقب می افتاد تماشاگران خونگرمش تا دقیقه نود این تیم را تشویق می کردند اما حالا از دقیقه 40 اگر تیم از حریفش عقب باشد سکوها دچار تنش می شود من فکر می کنم آن همدلی و یکدست بودن در این تیم دیده نمی شود.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =