مهر نوشت:نایب رئیس باشگاه العربی قطر با تمجید از عملکرد جواد نکونام، گفت: جواد با عملکردش نشان داد که چرا سرمربی تیم روی جذب او اصرار داشت.

احمد العمادی در مصاحبه‌ای مفصل درباره شرایط تیم العربی قطر صحبت کرد و به مسائل مختلفی پرداخت که بخشی از صحبت‌هایش به پیروزی اخیر این تیم مقابل لخویا و عملکرد جواد نکونام در چند بازی گذشته اشاره کرده است.

العمادی درباره پیروزی تیم العربی برابر لخویا تاکید کرد: اعتماد به نفس بازیکنان ما بالاست. اشکان دژاگه بازیکن موثر ما در این بازی غایب بود ولی تیم عملکرد خوبی برابر لخویا داشت و به پیروزی خوبی رسیدیم.

وی درباره موفقیت‌های اخیر العربی تاکید کرد: تیم ما در سه مسابقه گذشته با وجود نکونام، بوعلام و محمد شعبان در خط وسط قدرتمند ظاهر شده است.

نایب رئیس العربی در پاسخ به این سئوال که جواد نکونام به واسطه سن و سال بالایش مورد انتقاد قرار گرفته بود، تاکید کرد: جواد ثابت کرد که او در تیم العربی یک «ترمومتر» واقعی است و به بازی ریتم می‌دهد؛ چه زمانی که توپ در اختیار تیم است و چه زمانی که باید به بازی سرعت داد. جواد به تمام شک و شبهه‌هایی که او را یک خرید سودآور برای العربی می‌دانستند، پایان داد و ثابت کرد که سرمربی تیم بی جهت روی جذب او اصرار نمی‌کرد. جواد می‌تواند تجربه بزرگش را در اختیار سایر بازیکنان قرار بدهد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا اس اس IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    23 17
    جواد لاليگايي سرور لنگيايي