ایلنا نوشت: نماینده پیشین مجلس گفت: در صدد تدوین لیستی تحت عنوان نیروهای مستقل انقلاب اسلامی هستیم که در بازی های جناحی و گروهی حضور ندارد.

رفعت بیات با بیان اینکه رفیق بازی ها و حزب بازی های برخی اشخاص در طول سالهای حضور در مجلس مانع دستیابی مردم به مطالباتشان بوده و فساد های اقتصادی عظیم را به همراه داشته است گفت: به همراه بخشی از نیروهای قبلی حاضر در مجلس و برخی نیروهای جدید در صدد تدوین لیستی تحت عنوان نیروهای مستقل انقلاب اسلامی هستیم.

او در توضیح اینکه افراد این لیست چه کسانی هستند؛ خاطرنشان کرد: ما در پس بازی‌های جناحی و گروهی نبوده و نیستیم، چراکه معتقدیم رفیق‌بازی‌ها و حزب‌بازی‌های برخی اشخاص در طول سال‌های حضور در مجلس باعث شده که منافع مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و اینها عملا نتوانستند در مجلس بخش اقتصادی را رونق ببخشند و بخش خصوصی را به درستی به سمت اقتصاد مقاومتی هدایت کنند.

نماینده دوره هفتم مجلس افزود: این افراد پاسخگوی نیاز مردم نبوده‌اند و نتوانستند درست قانونگذاری کنند و متاسفانه مسائل رانتی و فساد اقتصادی از میان همین رفیق‌بازی‌ها در آمد که و اکنون کشور را با مشکلات عظیم اقتصادی مواجه کرده است

بیات در پایان گفت: لیست نیروهای مستقل انقلاب اسلامی شامل چهره‌های شاخصی نظیر اقایان غفوری فرد و حسن سبحانی خواهد بود.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =