معاون رئیس جمهور در سفر به استان فارس اعلام کرد: بیش از 34 هزار نفر سال آینده در دستگاههای دولتی استخدام می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوع استخدام های دولتی در سال آینده همواره مورد پرسش مخاطبان سرویس مشکلات مردم بوده است.

تعداد زیادی از کامنتها درباره سرنوشت آزمون استخدامی گذشته و اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید است. در همین رابطه، محمد باقر نوبخت از برنامه دولت برای استخدام بیش از 34 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال آینده خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شیراز گفت: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه های دولتی مجازند به ازای هر سه نفر از کارکنان خود که بازنشسته می شوند و یا به دلایلی از سیستم اداری خارج می شوند یک نفر را استخدام کنند که جذب نیروی جدید نیز بر همین مبنا صورت می گیرد.

نوبخت وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دادگستری را در صدر دستگاه هایی اعلام کرد که بیشترین جذب نیرو را در سال آینده خواهند داشت.

او گفت: سال آینده در آموزش و پرورش 12 هزار نیروی جدید و در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 17 هزار نیروی جدید جذب خواهند شد.

نوبخت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی می توانند نیروهای مورد نیاز خود را در قالب های شرکتی، قرارداد کار معین، پیمانی و استخدام قطعی جذب کنند گفت: نیروهای شرکتی با توجه به سوابقی که در دستگاه مربوط دارند در اولویت استخدام هستند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    6 22
    خبری بسیار خوبه برای کسانیکه دارای مدرک هستند و جویای کار می باشند.درود بر دولتمردان موفق
  • مهدی A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    4 2
    نه کار داریم و نه پول داریم حداقل تو شرایط الان بقالی خودمونو با مدرک ارشد بزنیم واقعا موندم با دوستانم چیکار کنیم نه پدرم پولداره نه مادرم نه من ناز کنم واسه کار والا با اجاره های الانم نمیتونم مغازه بزنم 27 سال داره تموم میشد و مصرف ارام بخش ها در من بیشتر
  • آرش A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    5 1
    18 سال است که در علوم پزشکی شاغل هستم و هنوز قرارداد تبصره 3 با حقوق یک میلیون و 300 با مدرک کارشناسی ارشد تا کی باید صبر کنیم ؟ 12 سال دیگه اگر زنده بمانیم بازنشسته هستم
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    3 5
    استخدام فرمالیته مثل آموزش و پرورش هر رشته یک نفر از هر شهر
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    9 1
    بازم وعده و وعید. شما این حرف ها رو یادداشت کنید ببینید چند درصدش محقق میشه. بیشتر از 1 درصد بود من اسمم رو عوض میکنم.
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    4 3
    با سلام من کارمند 8 سال قراردادی اداره دامپزشکی هستم تو آزمون اخیرم امتحان دادم نفر 2 شدم البته بدون امتیاز قراردادی . برای مصاحبه رفتم به کس که مصاحبه میکردن گفتم که من به دلیلی امتیاز قراردادی نزدم تو رو به قران به گوش مسئولین برسونید به فکر کارمند قراردادی باشند با کمترین حقوق و مزایا صادقانه برای ادارات کار میکنند ممنون از این سایت درباره مشکلات مردم بحث و گفتگو میشه