عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح قطار حومه‌ای بینالود - مشهد تا یک سال آینده خبر داد و گفت: اقدامات مربوط به این پروژه در راستای تکمیل اهداف مشهد ۲۰۱۷ از سوی شرکت عمران درحال پیگیری است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،حبیب‌الله طاهرخانی ، درباره تعهد جدید شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت ایستگاه قطار حومه‌ای بینالود اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف مشهد ۲۰۱۷ شرکت عمران متعهد شد با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مسیر ریلی جدیدی را از شهر جدید بینالود به سمت شهر مقدس مشهد ایجاد و تا سال ۲۰۱۷ ارتباط ریلی بین این دو شهر را فراهم کند.

طاهرخانی در ادامه با تأکید بر اینکه اتصال ریلی این دو شهر یکی از برنامه‌های موجود در طرح مشهد ۲۰۱۷ به شمار می‌رود گفت: درحال حاضر اتصال ریلی بین مشهد و نیشابور برقرار است و ایستگاهی باعنوان ابومسلم نیز در پنج کیلومتری شهر جدید بینالود نزدیک‌ترین ایستگاه ریلی به این شهر به شمار می‌رود. قصد ما این است با احداث مسیر جدید، ساکنان این منطقه بتوانند به طور مستقیم به مشهد دسترسی پیدا کنند و از این امکان حمل و نقلی برخوردار شوند.

وی همچنین افزود: بعد از اتمام پروژه، روزانه چند حرکت در ساعاتی مخصوص از مبدأ مشهد به سمت بینالود و برعکس در این مسیر برقرار می‌شود و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در حال حاضر شرکت عمران مشاوری را برای طراحی ایستگاه شهر جدید بینالود مشخص کرده تا ضمن بررسی کامل منطقه و نحوه ساخت ایستگاه تمامی نیازهای موجود را پیش‌بینی کند.

طاهرخانی در پایان با تأکید براینکه هزینه ساخت این ایستگاه از سوی شرکت عمران تأمین می‌شود گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده عملیات ساخت این ایستگاه تا سال ۲۰۱۷ به پایان خواهد رسید.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =