تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد، تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ۷۰ دقیقه در حد یک قهرمان ظاهر شده است.

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: مایلم به خاطر این برد شادی خود را با هواداران‌مان تقسیم کنم. به خاطر هواداران‌مان خوشحالم و باید بگویم خوشحال‌ترین فرد هستم. وقتی هواداران‌مان به این شکل از تیم‌شان حمایت می‌کنند، باید آنها را خوشحال کنیم. آنها 94 دقیقه ما را تشویق کردند و به ما اعتماد کامل داشتند. باید بگویم که هواداران مهمترین عنصر برای موفق ما بودند و خوشحالم که توانستیم در روز پیروزی انقلاب به هواداران‌مان هدیه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم که فولاد حریف سرسختی است و با دو برد مقابل استقلال خوزستان و سپاهان انگیزه بالایی برای مقابله با ما داشت. اگر نتایج تیم‌ها در نیم‌فصل دوم را نگاه کنید، تا قبل از بازی امروز فولاد بیشترین امتیاز را گرفته بود. طبیعی است که آنها بدون فشار مقابل ما قرار گرفتند و قصد داشتند غافلگیرمان کنند، اما چیزی که می‌خواهم به آن اشاره کنم، نیمه اول خوبی بود که بازیکنان ما پشت سر گذاشتند. 45 دقیقه عالی بازی کردیم، فرصت‌های متعددی داشتیم و ریسک کردیم و بهتر از حریف بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: واقعاً می‌توانم بگویم 70 دقیقه در حد یک تیم قهرمان ظاهر شدیم. وقتی نتیجه با یک گل ادامه پیدا کند نمی‌تواند مطمئن باشد و همین مسئله باعث شده بود بازیکنان تمرکز لازم را برای زدن گل دوم نداشته باشند. ما فقط یک گل کم داشتیم برای اینکه بتوانیم راحت‌تر بازی کنیم. اگر گل دوم را می‌زدیم مطمئن باشید راحت گل‌های بعدی را هم می‌زدیم. این برد را به شاگردانم تبریک می‌گویم. آنها مستحق برد بودند و از هواداران هم تشکر می‌کنم که در تمام بازی ما را حمایت کردند.

برانکو درباره اینکه تیمش ناامن پیروز می‌شود و کم مانده بود در دقیقه 90 گل بخورد، گفت: متأسفانه ما در هر بازی فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما نمی‌توانیم آنها را تبدیل به گل کنیم. شاید یکی از دلایل این موضوع کم‌تجربگی بازیکنان ما باشد و دلیل دیگر هم می‌تواند نداشتن تمرکز بازیکنان و خستگی آنها باشد. به این دلیل که آنها در طول بازی خوب می‌دوند، اما موقع زدن ضربات آخر تمرکز ندارند. با این حال ما اکنون یکی از مطمئن‌ترین و بهترین تیم‌های لیگ هستیم. من اطمینان دارم بازیکنان ما آن‌طور که در تمرین خوب هستند، در بازی‌ها هم خوب خواهند بود و می‌توانیم این نقیصه را برطرف کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنانش بی‌دلیل کارت می‌گیرند و طارمی هم امروز سه کارته شد، اظهار داشت: روش بازی و فلسفه بازی‌مان به این شکل است که اصرار داریم بازی تهاجمی و محکمی را ارائه بدهیم. طبیعی است وقتی از چنین روشی استفاده کنید، اخطار گرفتن هم پیش بیاید، اما با این حال من به بازیکنانم گفته‌ام که زیاد به این مسائل فکر نکرده و حساب و کتاب نکنند که چه کسی محروم می‌شود یا نمی‌شود و باید تمام تمرکزشان روی بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال کشورمان درباره اینکه اینفانتینو، کاندیدای انتخابات ریاست فیفا باید در ایران با بزرگان فوتبال ایران از جمله علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و... دیدار می‌کرد، اما این‌طور نشد، گفت: دبیرکل یوفا آمده بود که با مسئولان فدراسیون فوتبال دیدار کند، از مرکز پزشکی فیفا که در حال ساخت است بازدید کند و همین کارها را هم انجام داد. دلیلی نداشت که با من یا دیگران دیدار کند، ما مربی هستیم و کارهای مهم‌تری نسبت به این داریم که با دبیرکل یوفا دیدار کنیم.

برانکو در خصوص اینکه حضور بی‌شمار هواداران چقدر در کیفیت بازی پرسپولیس تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز صمیمانه باید از زحمات طاهری و هیئت مدیره تشکر کنم که شرایطی را فراهم می‌کنند تا هواداران به ورزشگاه بیایند. همگی با هم زحمت می‌کشیم تیم نتیجه بگیرد و به هدفی که پیش‌رو داریم، برسیم. خودتان دیدید که حضور هواداران چقدر در شور و شوق بازیکنان و انگیزه آنها تأثیرگذار است. هواداران همه چیز فوتبال هستند و ما هر کاری می‌کنیم برای آنهاست. این صحنه بسیار زیبایی است که شما 90 هزار تماشاگر را در ورزشگاه می‌بینید و هم من و هم بازیکنان افتخار می‌کنیم که در چنین ورزشگاهی بازی می‌کنیم و 90 هزار تماشاگر ما را تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشحالی بالاتر از این نیست که ما زحمات و شادی‌های‌مان را با هواداران تقسیم می‌کنیم. وقتی این تعداد هوادار به ورزشگاه می‌آید، انگیزه ما برای بهتر کار کردن چند برابر می‌شود. در اینجا لازم می‌دانم از لیدرهای هواداران تیم پرسپولیس تشکر کنم که بین هواداران هماهنگی ایجاد می‌کنند و به خوبی آنها را رهبری می‌کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد و ما را 90 دقیقه تشویق کنند. لیدرها هم برای تیم ما زحمت می‌کشند و باید از آنها تشکر کنم.

این مربی کروات در مورد اینکه ابتدای فصل گفته بود تیمش قهرمان می‌شود اما کسی به حرف‌هایش اعتنایی نکرد و امروز وقتی از قهرمانی صحبت می‌کند همه به او اعتماد می‌کنند، گفت: ما اهداف خودمان را چند ماه پیش اعلام کردیم. دقیقاً امروز در جلسه فنی به بازیکنانم گفتم: خاطرات‌تان هست در بازی رفت در اهواز به شما چه گفتم؟ آن موقع ما فقط یک امتیاز داشتیم. همان موقع بازیکنانم در بازی با سپاهان و ذوب‌آهن نشان داده بودند که می‌توانند آینده خوبی داشته باشند و خودمان حق داریم که برای قهرمانی تلاش کنیم. هواداران‌مان نیز در این زمینه به ما اعتماد کردند. چند ماه پیش پس از شکست جام حذفی مقابل ذوب‌آهن، تعداد زیادی از هواداران به درفشی‌فر آمده و اعتماد کامل‌شان را به ما اعلام کردند. طبیعی است که ما در بین تیم‌های بالانشین تلاش خواهیم کرد تا به قهرمانی برسیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =