سومین برنامه هفتگی تلویزیون در حوزه سینما با راه اندازی برنامه تلویزیونی «سینما ملت» متولد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این برنامه در ایام جشنواره به صورت روزانه از شبکه افق سیما پخش می شد که شامل گزارش روزانه، گفت و گو و نقد فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر بود.

به دنبال راه اندازی برنامه های هفتگی «هفت» و « سینمای ایران» که از شبکه های سه و چهار سیما پخش می شوند، شبکه افق سیما نیز با راه اندازی برنامه «سینما ملت» به جمع دارندگان برنامه های خبری- تحلیلی در حوزه سینما وارد شد. این برنامه در طول ایام جشنواره هر روز اقدام به تهیه و تولید گزارش از برج میلاد محل کاخ جشنواره می‌کرد. گفت و گو با عوامل فیلم های بخش مسابقه از جمله گفت و گوی چالشی با ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم بادیگارد، از جمله بخش های قابل توجه «سینما ملت» بود. نقد فیلم های حاضر در بخش مسابقه با استفاده از منتقدان جوان یکی دیگر از شاخصه های این برنامه تلویزیونی بود.

قرار است «سینما ملت» در طول سال به عنوان برنامه هفتگی سینمایی شبکه افق، ادامه پیدا کند و رخداد های سینمای ایران را برای مخاطبان افق تجزیه و تحلیل کند.

برخی از عوامل برنامه سینما ملت عبارتند از: تهیه کننده: ایزد مهر آفرین، دستیار تهیه: محمدصادق عابدینی،کارگردان: مهدی امامی، مجری: پژمان کریمی، مدیر تولید: محمد امین نوروزی و سردبیر: امیر ابیلی.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =