فرماندار شهرستان کوثر گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان کوثر با حضور مسئولان کشوری در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌ رسد.

علیرضا علیپور در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی روند صعودی به خود گرفته است و این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان کوثر در عملیات پایانی قرار دارد، افزود: برای تکمیل این پروژه بسیار مهم این بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است که انتظار می‌رود تا اوایل سال 95 این پروژه مهم در شهرستان کوثر افتتاح شود.

فرماندار شهرستان کوثر بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در شهرستان کوثر انجام شده خریداری 3 دستگاه دیالیز است که این امر در گذشته مشکلات زیادی را برای اهالی این شهرستان به دنبال داشت که با راه‌اندازی این دستگاه دیالیز مشکلات بیماران دیالیزی شهرستان کوثر رفع شده است.

علیپور با اشاره به اینکه 15 کیلومتر شبکه فاضلاب شهری در شهرستان کوثر انجام شده است، ‌افزود: یکی از اولویت‌های اساسی صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی ا ست که در این راستا در شهرستان کوثر اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای انتخابات سالم در شهرستان کوثر انجام گرفته است و تاکنون 22 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی خلخال و کوثر تایید صلاحیت شده و در این راستا مسئولان شهرستان کوثر 70 شعبه سیار و ثابت را برای اخذ آرای مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه ایجاد می‌کنند.

فرماندار شهرستان کوثر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 31 پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی دراین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اتمام این پروژه‌ها 9 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شد و در این زمینه برای 30 نفر اشتغال ایجاد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =