مهرعلیزاده: کاش شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کرد

ایلنا نوشت: معاون رییس جمهور دولت اصلاحات گفت: دوست داشتیم نهادهای مسئول و شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کردند و ملاحظات بیشتری داشتند.

محسن مهرعلیزاده  با اشاره به تاثیر رد صلاحیت‌ها بر حضور مردم در انتخابات گفت: به هر حال تعدادی رد صلاحیت‌ شده‌اند، اما ما دوست داشتیم نهادهای مسئول و شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کردند و ملاحظات بیشتری داشتند ولی با این وجود ما تابع قانون هستیم چرا که مشارکت مردم در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای امری بسیار ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی با بیان اینکه امیدوارم رد صلاحیت‌ها روی حضور مردم تاثیری نداشته باشد، تصریح کرد: باتوجه به فضایی که در کشور ایجاد شده ان‌شاءالله رد صلاحیت‌ها در میزان مشارکت مردم بی‌تاثیر باشد.

معاون رئیس جمهور در دولت هشتم ادامه داد: به نظر می‌آید مردم مسائل را از هم تفکیک می‌کنند، چرا که اصل نظام و حضورشان در انتخابات و همچنین تعیین سرنوشت و مشارکتشان در ترسیم آینده کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و خود واقف‌اند که چگونه مسائل را از هم تفکیک کنند.

او درباره عادلانه بودن شرایط انتخابات نیز گفت: مهم این است که مردم شرکت کنند.

مهرعلیزاده با ابراز امیدواری از اینکه مردم با شور و شوق زیاد پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، درباره رد صلاحیت سیدحسن خمینی گفت: در جریان کم و کیف آن قرار نگرفته‌ام، لذا نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    12 7
    مهرعیزاده ، معین و آقای کروبی عامل تقسیم رای هاشمی و انتخاب احمدی نژاد در سال 84 بودند.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
      4 1
      احسنت
    • محمد A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
      5 0
      برادر شما مطمئنی که الان طرفدار کروبی و هاشمی هستید
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    18 2
    شورای نگهبان که معصوم نیست خیلی اشتباه کرد همه خمینی جوان را تا یید کردند حتی آیت الله وحید خراسانی
  • بیوک RU ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    3 3
    نماد یکی به نعل یکی به میخ زدن است. این به مجلس برود می خواهد چه گلی به سر ملت بزند؟ بیشتر انها دنبال منافع فردی شان هستند. من به کوچک زاده رای میدهم چون ظاهر و باطن اش همان است که می دانم. ولی به افرادی که نان را به نرخ دقیقه می خورند هرگز.