شهلا تاجفر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت : تلاش دولت برای تقویت سمن های مردمی است و در این راستا بانوان کارآفرین مورد حمایت دولت خواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، شهلا تاجفر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت : سمن ها و تشکل های مردم نهاد ده سال قبل فعالیت مناسبی داشتند و توانسته بودند به دستاوردهای خوبی هم برسند ولی متاسفانه در چند سال گذشته بدلیل سیاست های موجود ضعیف و با ترک بسیاری از اعضای آنها بسوی انحلال پیش رفتند.

وی افزود : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حمایت های دکتر روحانی تعداد و عملکرد این سمن ها رو به گسترش است و در حال حاضر طی این مدت از لحاظ تعداد 80 درصد افزایش داشته اند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد : در نشست اخیر در مورد سمن های مربوط به بانوان برنامه ریزی کردیم که بدین منظور کارگاه آموزشی شبکه سازی نیز برگزار شد.

تاجفر گفت : یکی از تلاش های ما تقویت سمن ها و بخصوص بخش بانوان و خانواده ها است که بانوان کارآفرین توسط دولت مورد حمایت قرار می گیرند.

وی در مورد اشتغال زایی جوانان بخصوص بانوان افزود : رویکرد دفتر امور بانوان رویکردی حمایتی بود که ما آنرا به توان افزایش و مهارت افزایی تغییر داده ایم که رویکردی اقتصادی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی است باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تصریح کرد : در شاخه ها، عرصه ها و صنعت های مختلف برنامه ریزی صورت گرفته که از جمله آنها میتوان به تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید، سازمان فنی حرفه ای و اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان اشاره کرد.

تاجفر در پایان گفت : برای اولین بار در استان نمایشگاه تخصصی گل و گیاه با حضور کشورهای همجوار با محوریت حضور بانوان برگزار خواهیم کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =