ایسنا نوشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای خلق حماسه حضور در آوردگاه 22 بهمن94 را زمینه‌ای برای انتخاباتی پرشورتر عنوان و از "خلق حماسه‌ عظیم وحدت و اتحاد ملی " ملت بزرگ ایران اسلامی تقدیر کرد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن کامل این بیانیه بدین شرح است:حضور حماسی ، انقلابی و بصیرت‌مدانۀ ملت شهید پرور و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در آوردگاه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن فجر 94 ، تجدید میثاقی با آرمان های شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بود.

اینک در طلیعه‌ سی و هشتمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ و غیور ایران ، جبین شکر به پیشگاه حضرت حق می‌ساییم و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را نصیب ما و ملت شجاع و انقلابی و آگاه ایران اسلامی کرد، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهۀ فجر انقلاب اسلامی با صدور بیانیه تشکر ، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی، انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی وهمزبانی ، همراهی ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن 1394 در سراسر کشور تقدیر کرد و این حضور ملی را برای دوستان انقلاب اسلامی امید آفرین و برای دشمنان بیم انگیز دانست.

در این بیانیۀ تشکر آمده است :حضور همه ی اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه حضور ، آن هم در شرایطی که 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید همه ی عمر را برای آن شکرگزاری کرد و ما و تمامی مسئولان نظام نیز بایستی قدردان این همه شور و شعور وصف ناپذیر و لحظه شناسی و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.

ملّت شریف و انقلابی ایران اسلامی!

حضور پرشورتان ؛ غرور و سربلندی را برای ایران عزیز و امید و نوید آزادی و رهایی از غل و زنجیرهای دیکتاتورها و فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌های مسلمان و ستمدیدۀ جهان و منطقه ارزانی داشت.

این خلق حماسۀ وحدت و حضور ملی ، عمق ایمان و بصیرت، اتحاد و انسجام اسلامی‌ ملت ایران را در شکوه عزت و سربلندی نمایان کرد ؛ که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال 1394 به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید و خونی تازه به رگ های انقلاب و جانی دوباره به پیکر نظام اسلامی داد.

در این میان نیز سپاس بیکران خود را از تمامی اصحاب محترم رسانه‌ها، جراید، مطبوعات، خبرگزاری‌ها به ‌ویژه رسانۀ ملی و مدیریت هوشمندانه آن اعلام کرده ؛ آنان که با برنامه‌ریزی‌ و مدیریت هوشمند فضای رسانه‌ای، ضمن فضاسازی تبلیغاتی رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی آزاد و شفاف اخبار و رویداد‌های مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی به ویژه انعکاس گسترده و مناسب راهپیمایی بزرگ یوم‌الله22بهمن، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را ناکام گذاشته و تهدیدات بزرگ رسانه‌ای آنان را تبدیل به فرصت برای نظام و کشور نمودند.

اینک در طلیعه سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهۀ فجر انقلاب اسلامی، همه این شور و شعور ملت را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز در سراسر جهان تبریک گفته و از ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های شوم و نفوذ و تحریف و فتنۀ دشمنان قسم خوردۀ استقلال و آزادی ، صلح و امنیت و نیز از همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند و فجرآفرینان ، فجر باوران و فجر یاوران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌کند.

قطعا این رفراندوم ملی و حضور حماسی ملت در آوردگاه فجر 37 بستر و زمینه ای، برای خلق حماسه ای پرشورتر مردم در انتخابات پیش روی در جمعه (هفتم اسفند ماه) مهیا می کند .

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =