ورزش سه نوشت:آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل فولاد در حالی به پایان رسید که بازیکنان تلاش زیادی برای اثبات خود به برانکو برای حضور در ترکیب این تیم داشتند.

پرسپولیسی ها امروز در حالی از ساعت 15 در زمین شماره دو آخرین تمرین خود را برای دیدار با فولاد پشت سر گذاشتند که رضا خالقی فر به دلیل مصدومیت همچنان قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست و از اردوی پیش از بازی خط خورد.

رقابت بازیکنان برای حضور در ترکیب ثابت این تیم پیش از بازی با فولاد به اوج خود رسیده بود و این باعث شد تا سرخپوشان تمرین شاداب و البته همراه با رقابت شدید را به پایان برسانند.

* سوشا مکانی برخلاف روز گذشته در تمرین امروز حضور یافت و پا به پای سایر دروازه بانان به تمرین اختصاصی زیر نظر ایگور پانادیچ پرداخت. او در دیدار فردا نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
* رضا خالقی‌فر تنها مصدوم پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد است و این بازیکن به دلیل همین مصدومیت امروز هم به فیزیوتراپی پرداخت.

* بازیکن ملی جوان پرسپولیس که در تمرین روز گذشته به دلیل سرماخوردگی حضور نیافته بود امروز با بهبود حالش امروز پا به پای سرخپوشان به تمرین پرداخت.

* سرخپوشان ابتدا زیر نظر مارکو بدنهای خود را گرم کردند و به انجام تمرینات کششی و نرمشی پرداختند و  در ادامه بازیکنان به انجام کارهای سرعتی و استقامتی مشغول شدند.
* سرخپوشان سپس به کار با توپ پرداختند که این بخش از تمرین برانکو به دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت.
* پرسپولیسی‌ها در ادامه تمرین امروز به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و سبک بازی فولاد خوزستان را شبیه سازی کردند.

بازیکنان در پایان تمرین امروز راهی هتل شدند تا خود را برای دیدار حساس فردا برابر فولاد مهیا کنند. این بازی از ساعت 17:10 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران پرسپولیس در طبقه دوم استادیوم رایگان خواهد بود. 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =