ایسنا نوشت: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: با وجود همه دشمنی‌ها افق و چشم‌انداز جمهوری اسلامی، چشم انداز روشنی است.

سردار رمضان شریف امروز 22 بهمن ماه در جمع راهپیمایان بابل با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی آنچنان زلزله‌ای در دنیا به پا کرده که هنوز فراموش نشده است، افزود: همه دشمنی‌ها با ایران برای جلوگیری از توسعه انقلاب اسلامی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که انقلاب اسلامی در آغاز سی و هشتمین سال خود با طراوت و با سرعتی محکم‌تر در طول تاریخ پیش می‌رود، اظهار کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب کمونیست به تاریخ پیوسته اما در آینده‌ای نه چندان دور باید فرهنگ غربی را در تاریخ ببینیم.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل با شجاعت و درایت مثال‌زدنی این انقلاب بزرگ را پایه گذاری کرد، گفت: امروزه یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از کشورها نداشتن رهبری شجاع مانند امام راحل و مقام معظم رهبری است از این رو ملت ایران افتخار می‌کند که زیر پرچم ولایت فقیه تنفس می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه به دلیل جهالت و غفلت حکام جوامع عربی و با نقشه اسرائیلی ها، درگیری و جنگ به جهان اسلام سوق داده شده است، یادآور شد: چهار سال و نیم است که تروریست استیجاری را در سوریه تجمع کردند و چه انسان‌های بی گناهی را کشتند و چه انسان‌های بی گناهی مهاجرت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه جنگ در کشورهای اسلامی نتیجه خباثت کسانی است که کلیددار کعبه هستند، تصریح کرد: این کشور اخیرا حرف‌های گنده‌تر از توانشان را بر زبان جاری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب آنچنان بر مسائل دنیا آگاه هستند و سه ماه بعد حمله تروریست ها فرمودند مردم سوریه با تمام توان دفاع خواهند کرد، یادآور شد: پس از 4.5 سال در سوریه سردرگم و مستاصل هستند.

شریف با اشاره به اینکه داعش اعلام کرده بود که سه کشور فرانسه، روسیه و ایران صدمه وارد خواهد کرد که در دو کشور توانست خرابکاری کند اما به ایران حتی ضربه‌ای نتوانست بزند، گفت: درایت رهبری ایران بر اوضاع منطقه ایران را از هر گزندی محفوظ می‌کند.

همچنين مهر نوشت: حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتشدر سخناني تصریح کرد: مردم در انتخابات ۷ اسفند ماه نیز با همین انسجام و وحدت حضور خواهند یافت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص پخش تصویرهای حقارت‌آمیز از سربازان آمریکایی توسط صدا و سیما در آستانه ۲۲ بهمن، گفت: آمریکا باید بداند مردم ما در هر جایی آمادگی دفاع از مرزها و مناطق خود را دارند و با کسی شوخی ندارند.

وی اظهار داشت: هر کسی با هر توانمندی علیه منافع ما اقدام کند، ما آمادگی دفاع از خود را داریم و اجازه نمی‌دهیم کشوری به منافع ما تعرض کند.

سیاری گفت: بی‌تردید تعرض‌کنندگان به شدت تأدیب می‌شوند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    66 17
    پخش فیلم گریه ملوانان امریکایی که به اشتباه وارد ابهای ایران شده بود درست نبود...امریکاها 7 بار از سال 2012 بخاطر مشکلات فنی به ملونهای ایرانی کمک کرده بودند...
  • منتقد IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    56 8
    جنگ بس است،ایرا ارامش میخواهد
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    9 25
    احسنت همیشه با قدرت حرف بزنید قدرت اول منطقه بلاشک ایران اسلامیه
    • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
      20 7
      به چه قیمتی بشیم قدرت برتر؟؟؟؟مگه قرار نیست این قدرت برامون خوشبختی بیاره.آخه تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته شدیم.بسه دیگه .تمومش کنین
    • باب لرد EE ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
      18 3
      داداش یه 8سال جنگ دیگه راه بیفته ما قدرتمند میشیم؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    15 5
    شما سخنگوی دولت سوریه هستید یا سخنگوی سپاه ایران؟ ما برای کمک به دولت سوریه رفتیم و اگر قرار است تهدیدی شود باید از طریق خود دولت سوریه انجام پذیرد تا شائبه دخالت در امور داخلی سایر کشور ها پیش نیاید.