نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می کنیم به برجام و پسابرجام دل نبسته ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در گردهمایی مسوولان هیات های مذهبی و مداحان شهرستان شهرکرد اظهار داشت: هدف جریان غیرانقلابی درون نظام، گرفتن فرهنگ و روحیه انقلابی از ملت ایران و جایگزین کردن روحیه سازش، تساهل و تسامح است.
نکونام افزود: مصیبت و بیچارگی ما آن روزی است که نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت باشیم.
وی تصریح کرد: امداد وعنایت های الهی در حق ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون وجود داشته است.
امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: با باز شدن دروازه های تعامل با غربی ها، دولتمردان باید مراقب نفوذ دشمن به داخل کشور باشند.
حجت الاسلام نکونام یادآور شد: نمی گوئیم که دروازه های تعامل بروی غرب گشوده نشود، اما اگر این مسئله منجر به گرفتن روحیه انقلابی شود، خسارت و ضایعه جبران ناپذیری برای نظام به دنبال دارد.
وی روحیه انقلابی را برآمده از ارزش های اسلامی دانست و اظهار کرد: روحیه انقلابی و اسلامی همان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار، کفر و نفاق است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: 22 بهمن روز نقش آفرینی ما و روزی است که از دل و جان فریاد سر دهیم که به برجام و پسابرجام، آمریکایی ها، اروپایی ها و هم پیمانان آنان دل خوش نکرده ایم، بلکه به وعده های الهی باور داریم و فقط به خدای متعال و نصرت او دل بسته ایم.
حجت الاسلام نکونام در خصوص انتخابات اسفندماه نیز اظهار داشت: پایبندی ما به انقلاب و ارزش ها باید در حضور پرشور پای صندوق های رأی و انتخاب جریان های انقلابی، همراه با ولایت و ارزش های والای اسلامی تجلی یابد.
وی افزود: پرورش جوانان و انسان های انقلابی از رسالت ها و وظایف مهم هیات های مذهبی است.
در این نشست مسوولان هیات های مذهبی و مداحان شهرستان شهرکرد حضور داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =