دکتر خباز استاندار سمنان در سفر به شهرستان ارادان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به طور همزمان 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 300 میلیون تومان را افتتاح نمود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین با حضور استاندار سمنان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و ارادان ، مسئولین استان و شهرستان به صورت همزمان 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 300 میلیون تومان در سطح شهرستان ارادان به بهره برداری رسید.
استاندار سمنان در این مراسم که در روستای حسین آباد کردها برگزار شد، گفت: استقلال، عزت و خودباوری ملت ما مرهون امام راحل است که امام امت شجاعت، عظمت و قدرت را به این مردم بخشید و این عوامل باعث شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
دکتر خباز افزود: خوداتکائی و خودباوری عناصر مهم انقلاب اسلامی بود که امام راحل در جامعه تزریق کرد و امروز با این روحیه خودباوری در عرصه های مخلتف انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را کسب کرده است .
وی افزود: در عرصه تسهیلات نظامی ایران اسلامی جایگاه والائی دارد که به دست همین جوانان متعهد و متخصص داخلی بدست آمده است و امروز می بینیم پهپادهای ما از بالا و پائین ناوگان های آمریکا را رصد می‌کنند.
استاندار سمنان افزود: در صحنه های سیاسی هم دستاوردهای بزرگی نصیب ملت شده است و در مذاکرات اخیر انجام شده ایران اسلامی توانست حقانیت خودش را به جهانیان و شش کشور بزرگ دنیا اثبات کند.
وی افزود: همه این دستاوردها و عزت آفرینی‌ها مدیون رهبری امام راحل و خون شهداست که ما باید قدردان شهدا باشیم.
وی همچنین افزود: با توجه به مشکلات مالی دولت تدبیر و امید تلاش نمود عمران و آبادانی در کشور ادامه پیدا کند و در این راستا اعتبارات امسال شهرستان ارادان در دهه فجر نسبت به سال گذشته دو برابر شده است که نشان از نظر و دیدگاه دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به مردم دارد.
در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان، امام جمعه ارادان و نماینده مردم مطالبی را عنوان کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =